حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ای 3 (Meizu M3) به صورت رسمی معرفی شد، مشخصات عالی در مقابل قیمت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | میزو

میزو یکی از شرکت های موفق چینی است که محصولات موبایلی خوبی تولید می کند. میزو ای 3 (Meizu E3) جدیدترین میان رده لوکس این شرکت است که با قرار گرفتن در رده قیمتی مناسب می تواند فروش خوبی را تجربه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با میزو ای 3 (Meizu E3) آشنا شویم.

میزو ای 3

میزو ای 3

میزو ای 3 (Meizu E3) با ظاهری زیبا، نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر 18:9 عرضه می شود که این روزها از اکثر موبایل های جدید انتظار می رود. این نمایشگر از نوع IPS LCD است که اندازه 6 اینچی دارد و رزلوشن FHD به برای آن در نظر گرفته شده است. همانطور که می بینید روی قاب جلویی و پشتی خبری از حسگر اثرانگشت نیست اما حسگر اثرانگشت روی لبه سمت راست دستگاه، دقیقا همان مکانی که قبلا سونی برای پرچمدارهای خود در نظر گرفته شده بود و میزو نیز قبلا در ام 6 اس (M6s) از آن بهره برده بود.

چیپست در نظر گرفته شده برای میزو ای 3 (Meizu E3) اسنپدارگون 636 است و حافظه رم و داخلی 6 و 64 یا 128 گیگابایتی موجود است. دوربین دوگانه میزو ای 3 خوشبختانه پفکی (!) نیست شاهد دوربین دوگانه با مکانیسم زوم اپتیکال 2.5 برابر، دوربین اصلی با f/1.9، فوکوس دوال پیکسل و اندازه هر پیکسل 1.4 میکرومتر که رزلوشن 12 مگاپیکسلی نیز دارد ارایه شده و دوربین دوم با لنز تله 20 مگاپیکسلی با f/2.6 و اندازه هر پیکسل 1 میکرومتر است. حسگر تصویر دوربین اصلی سونی IMX362 و حسگر دوربین تله سونی Sony IMX350 است که هر دو در کنار یک فلاش دو رنگ قرار دارند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با f/2.0 خواهد بود.

باتری 3300 میلی آمپری آن به لطف فناوری شارژ سریع خنک (!) میزو می تواند با شارژر 20 واتی ویژه این شرکت شارژ شود و دمای دستگاه حدود 40 درجه سانتی گراد باقی بماند! متاسفانه میزو ای 3 با اندروید 7.1 عرضه خواهد شد.

نسخه ویژه J-20 این دستگاه که نام خود را از جت جنگنده J-20 گرفته است با قیمت 395 دلار به فروش می رسد و طراحی قالب پشتی، سوزن سیم کارت و یک کارت ویژه یادبود دارد. نسخه 6-64 گیگابایت فقط 289 دلار و 6-128 گیگابای 315 دلار خواهد بود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه بتواند فروش خوبی را تجربه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

بهترین میانرده توی بازه قیمتی خودش
در اصل بهتر از این تو این قیمت در حال حاضر در هیچ برندی وجود نداره
دوربین دوال پیکسل با پیکسل های ۱.۴ میکرونی واقعا فوق العادس
تنها مشکل دوربینش نداشتن لرزشگیر اپتیکاله که تو این رنج قیمت اصلا مشکل بحساب نمیاد
فقط اگر دوربین جلوش ۱۶ مگاپیکسل بود همه خوبیا رو باهم داشت اما خب همین ۸ مگاپیکسل هم خوبه
افرین به میزو
براووو

ahmad

بیاد ایران شاید امتحانش کردم

Peiman

فوق العاده س . حافظه ۱۲۸!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)