حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی میزو M6s با نمایشگر کم حاشیه، اگزینوس 7872، حسگر اثرانگشت کنار دستگاه و قیمت 155 دلار معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، میزو

میزو (Meizu) شرکتی است که عموما در دستگاه های پایین رده و میان رده گزینه های وسوسه برانگیزی در رقابت با شیائومی دارد. این شرکت چینی امروز یکی از وسوسه برانگیزترین میان رده های خود را با قیمتی شگفت انگیز رسما رونمایی کرده است! اگر یک موبایل 155 دلاری می خواهید که نمایشگر کم حاشیه 18:9 داشته باشد، چیپست مناسبی در قلب آن بتپد، حسگراثر انگشت روی کنار قاب در نظر گرفته شده باشد و بدنه تمام آلومینیومی داشته باشد که حداقل حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت است، اصلا این مطلب را درباره گوشی میزو M6s از دست ندید.

گوشی میزو M6s

گوشی میزو M6s

طراحی گوشی میزو M6s شاید در نگاه اول دقیقا همان چیزی باشد که از یک موبایل ساخت این شرکت انتظار دارید اما به خوبی دیده می شود که تمام المان های طراحی به روز شده اند. از نمایشگر کم حاشیه با نسبت نمایشگر 18:9 که اصلی ترین فاکتور فروش آن به شمار می رود تا خطوط آنتن پشت آن همه و همه کاملا به روز شده اند. بدنه این دستگاه کاملا آلومینیومی بوده و کیفیت ساخت خوبی به آن می بخشد. شاید بپرسید با کم شدن حاشیه حسگر  اثرانگشت روی قاب جلویی که دیده نمی شود، روی قاب پشتی نیز خبری از آن نیست! آیا میزو همچون الجی در Q6 تصمیم به حذف حسگر اثرانگشت گرفته است؟ پاسخ خیر است! یک بار دیگر به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید! حسگر اثرانگشت روی لبه سمت راست قرار گرفته است!

گوشی میزو M6s

گوشی میزو M6s

اولین شرکتی که چنین خلاقیتی به خرج داد سونی بود، هوآوی پس آن از شات ایکس چنین کاربردی البته در نقطه ای غیر قابل دسترس در نظر گرفت اما حالا می بینیم که طراحی میزو به شکل عجیبی جذاب است! خوب آن که این قسمت همچون سونی دکمه قفل نیست و فقط برای باز کردن دستگاه استفاده می شود اما عجیب این که دکمه قفل بالای آن است! یعنی … آ … درکش کمی سخت است اما شاید اول باید دکمه قفل که بالاتر در نظر گرفته شده است را بزنید و سپس حسگر را لمس کنید.

نمایشگر گوشی میزو M6s

نمایشگر گوشی میزو M6s

نمایشگر 5.7 اینچی گوشی میزو M6s رزلوشن پایین +HD یا همان 720*1440 را دارد که خیلی جذاب به نظر نمی رسد اما به دلیل کم حاشیه بودن و نسبت تصویر 18:9 می تواند عامل مهمی در فروش باشد. همچنین روشنایی 450 نیت نیز برای آن خوب به نظر می آید. شیشه محافظ آن طبق استاندارد طراحی روز و با شیشه 2.5D پوشانده شده است.

دوربین گوشی میزو M6s با حسگر تصویر 16 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته شده است که اینجا دیگر ترند دوربین دوگانه را نمی بینیم. البته با توجه به رده قیمتی 155-186 دلاری آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

گوشی میزو M6s

گوشی میزو M6s

سخت افزار گوشی میزو M6s نیز جذاب است. چیپست اگزینوس 7872 سامسونگ که برای اولین بار نامش شنیده می شود و در دستگاهی استفاده شده است در قلب میزو M6s می تپد. این چیپست 6 هسته ای دارای 2 شاخه شامل یک شاخه 2 هسته ای از نوع Cortex-A73 و فرکانس 2 گیگاهرتز و یک شاخه 4 هسته ای از نوع Cortex-A53 و فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. چیپست گرافیکی آن نیز Mali-G71 با 3 هسته در نظر گرفته شده که به نظر برای نمایشگر HD+ کافی است. گوشی میزو M6s با حداقل حافظه 32 گیگابایت و حافظه های رم 3 یا 4 گیگابایتی عرضه می شود.

نمایشگر گوشی میزو M6s

نمایشگر گوشی میزو M6s

میزو M6s با باتری 3000 میلی آمپری و شارژر سریع 18 واتی ارایه خواهد شد که آن را در مدت 15 دقیقه تا 30٪ و یا در مدت 30 دقیقه تا 52٪ شارژ می کند. پورت در نظر گرفته شده برای آن نیز USB Type C است.

در پایان با اعلام قیمت میزو M6s به شرح زیر، نظر شما را درباره آن می پرسیم:

قیمت میزو M6s حافظه رم 3 گیگابایت 155 دلار
قیمت میزو M6s حافظه رم 4 گیگابایت 186 دلار

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصات عالی
قیمت عالی تر

Quality

گوشی خوبیه

اما آقای عطایی واقعا چرا با یکی بودن دکمه قفل و حسکر اثر انگشت در گوشی های سونی مخالفید همیشه؟! واقعا من که گوشی سونی دارم دلیلی نمیبینم که یکی نباشن! اگر بخوام صفحه قفل رو ببینم با پایین بند انگشتم میزنم و خیلی راحت صفحه قفل رو میبینم که هیچ نیازی هم به دیدنش نیست واقعا اما هیچ مشکلی برای دیدنش هم در گوشی های سونی وجود نداره!

Quality

قطعا راه سونی راحت تره 🙂
من میگم اولا چه لزومی به دیدن صفحه قفل هست؟! اگر هم بخواید ببینید خیلی راحت میشه با پایین انگشت بدون آنلاک صفحه قفل رو دید! هیچگونه ناراحتی و حس بدی نداره واقعا!
خیلی ها از این قسمت انگشت برای دکمه های دیگه گوشی استفاده میکنن برای صدا دادن دکمه ها!
من با سنسور اثر انگشت سامسونگ و سونی زیاد کار کردم ولی واقعا روش سونی خیلی اصولی تره و چیزی که شما میگین اصلا نیازی بهش نیست! اما دسترسی بهش هم مشکل نیست اصلا!
بنظر شما استفاده از دو دکمه جدا برای حسگر اثر انگشت و دکمه پاور عقلانی تره؟! من که بعید میدونم!

siavash-t

چه قیمتی داره! ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)