حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

داستان طولانی طوری داشت این هوآوی پی 20 لایت و اینجا پایانی بر شایعاتی و حدسیات است. هوآوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) رسما معرفی شد و در ادامه با هم با آن برای بار آخر آشنا می شویم!

هوآوی پی 20 لایت

هوآوی پی 20 لایت

امروز صبح خبر معرفی رسمی هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) را با هم خواندیم، دستگاهی که برادر دوقلوی هوآوی پی 20 لایت است … آ … یا بگذارید اینطوری بگویم، این دستگاه را در خانه (!) نوا 3 ای (nova 3e) صدا می کنند و اما اسم شناسنامه ای آن (!) هوآوی پی 20 لایت است.

با نمایشگر آغاز می کنیم، فاکتوری که در فروش هوآوی پی 20 لایت (Huawei P20 lite) می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به سبب بریدگی نمایشگر لبه بالا این دستگاه شباهت ویژه ای با آیفون X پیدا کرده است که برای کاربران این رده قیمتی می تواند جذاب باشد. نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن FHD+ می تواند بسیار وسوسه کننده ظاهر شود.

دوربین سلفی این روزها توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده و تقریبا اوضاع به گونه ای است که دوربین سلفی ها قوی تر از دوربین اصلی دستگاه ظاهر می شوند! دوربین سلفی هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) رزلوشن 16 مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی پی 20 لایت یک دوربین دوگانه خواهد بود که ترکیب آشنای 16+2 مگاپیکسلی هوآوی را یدک می کشد. این دوربین دوم که برای جمع آوری اطلاعات عمق میدان استفاده می شود در جهت بوکه کردن تصاویر کارای خواهد داشت و گویا پیشرفت های خوبی را قرار است شاهد باشید.

از نظر سخت افزاری باید گفت چیپست آشنای کایرین 659 در این دستگاه نیز استفاده شده است و گزینه حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 نیز مشخصات نرم افزاری هوآوی پی 20 لایت است.

در پایان چه خوب اینکه قابلیت شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) نیز در هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) وجود دارد که باعث می شود باتری 3000 میلی آمپری این دستگاه سریع تر شاژ شود.

نظر شما درباره هوآوی پی 20 لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بنظرم جلوی این گوشی از مدل های اصلی خوشگل تره چون بخاطر نبودن دکمه فینگرپرینت سامسونگ طور در پایین هم حاشیه کمتره هم یکپارچه تر

بهتر بدونید این نمایشگر از صفحه نمایش های ۵.۵ با نسبت ۱۶:۹ کوچکتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)