حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) احتمالا مانند نسل های قبل روی لبه پایین است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می میکس 2 اس (Mi mix 2s) هم یک هفته دیگه، سه شنبه 7 فروردین رسما معرفی خواهد شد. این دستگاه که تا کنون شایعات و اخبار زیادی درباره آن شنیدیم، حالا در تیزر تصویری رسمی دیده شده که به ما نکته ای را دباره دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi mi mix 2s) را می گوید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا دوربین سلفی شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) احتمالا مانند نسل های قبل روی لبه پایین است؟

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

قبلا در ترنجی شایعه ای پیرامون شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) دیدیم که به ما یک دروبین سلفی روی گوشه بالا و سمت راست نمایشگر نشان می داد. این دوربین روی یک بریدگی نمایشگر بسیار ناچیز روی گوشه قرار گرفته بود که آزاردهنده نباشد و طراحی یکتا بماند. حالا اما تیزر رسمی شیائومی خبری از آن نیست و احتمال می رود که این دوربین روی حاشیه بزرگتر لبه پایین باشد. البته در تصویر بالا حاشیه پایین نمایشگر خیلی کم دیده می شود اما در تصویر بعدی به خوبی مشخص است:

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

مراسم معرفی رسمی هفته آینده در شانگهای برگزار خواهد شد و به 10 نفر از میهمانان خوش شانس یک سفر به پاریس به همراه بلیط یادبود رایگان برای موزه هنرهای مدرن اهدا خواهد شد. در این موزه هر سه موبایل می میکس، می میکس 2 و می میکس 2 اس به نمایش گذاشته شده است!

اما به مشخصات سخت افزاری بپردازیم، همانطور که قبلا شنیده بودیم و در تصویر لو رفته از برچسب های روی جعبه شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi mi mix 2s) می بینیم، انتخاب های 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم وجود خواهند داشت:

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که شیائومی می میکس 2 اس (Mi mix 2s) که قطعا با اسنپدراگون 845 ارایه می شود، یک پرچمدار شایسته و وسوسه برانگیز برای سال 2018 خواهد بود. نظر شما درباره سومین نسل از اولین موبایل بدون حاشیه عرضه شده در مقیاس تجاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عکسا نشون میده که حاشیه ها تغییر قابل توجهی نداشتند . متاسفانه مثل اینکه قرار نیست ایندفعه هم اون موبایل مورد انتظار ببینیم

Mortazavi

حالا معلوم شد چرا اسم ۲اس رو گذاشته چون طراحی و مقدار حاشیه پایین هیچ فرقی نکرده و نشون دهنده قدرت محدود شیائومی تو این زمینست و احتمالاً تمام زورشو رو همون می میکس اول زده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)