حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 2 اس در روز 7 فروردین به صورت رسمی رونمایی خواهد شد

و بلاخره هم نوبت به شیائومی رسید تا روز رونمایی از پرچمدار جدید سری Mix خود را مشخص کند. این گوشی که می میکس 2 اس نام دارد قرار است تا در روز 7 فروردین به صورت رسمی معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی شروع جدی خود را در زمینه طراحی از شیائومی می میکس شروع کرد و نسخه دوم این گوشی نیز حاشیه‌ی کمتری نسبت به نسل قبلی خود داشت. حال نسخه سوم این سری با اسم می میکس 2 اس قرار است تا در روز 7 فروردین به صورت رسمی معرفی شود.

آخرین اطلاعات این گوشی به صورت رسمی از سمت خود شیائومی منتشر شده و تیزری درباره روز معرفی این گوشی در این اطلاعات موجود می‌باشد. هنوز مشخص نیست که طراحی نهایی این گوشی چه شکلی است اما به طور قطع حاشیه پنل جلویی دستگاه خیلی کمتر از قبل خواهد بود. همچنین مثل مابقی پرچمدار‌های معرفی شده این گوشی نیز از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند.

به غیر از پردازنده 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد که به نوبه خود رقم بسیار بالایی می‌باشد. همچنین این دستگاه را دیگر باید فبلت نامید زیرا صفحه نمایش 5.99 اینچی می میکس 2 اس کار با یک دست را برای شما سخت خواهد کرد.

نظر شمل چیست؟ می تواند دستگاه موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بچه ها فردا روز مادر هست به همه مادرا این روزو تبریک میگم ایشاللا خدا همه مادرا رو نگه داره و اونایی که دیگه نیستنو روحشونو شاد کنه مادر یه موجود عجیبیه قدرشونو بدونید

دکتر رسول آریان

آمین

سینا عطایی

ایشالا
واقعا همینطوره

باید منتظر بود و دید…

Peiman

هوآوی هم همین تاریخ معرفی می‌کنه .
پارسال s8 هم همین روز معرفی شد؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji