حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 2 دو سیم کارت از درگاه هیبریدی استفاده می کند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سونی

بازارهای در حال توسعه عادت های خاص خود را دارند. در این بازارها یکی از اصلی ترین درخواست های کاربران قابلیت استفاده از دو سیم کارت است و پرچمدارهای دو سیم کارت می تواند اقبال بهتری داشته باشند. سونی نیز طبق روال هر سال نسخه دو سیم کارت پرچمدار خود را برای بازارهای خاص عرضه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اکسپریا ایکس زد 2 دو سیم کارت بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که یکی از اولویت های خرید در این بازارها، پشتیبانی از دو سیم کارت است، یکی دیگر از مواردی که توجه ویژه ای به آن می کنند، قابلیت استفاده از دو سیم کارت و مموری به صورت همزمان است، به چه معنی؟ چند سالی هست که درگاه های هیبریدی به موبایل های دو سیم آماده است و در این دستگاه تنها دو جایگاه وجود دارد! جایگاه اول برای سیم اول و جایگاه دوم یا برای سیم کارت دوم یا برای مموری کارت خواهد بود! بدین صورت اگر شما دو سیم کارت استفاده کنید، از داشتن مموری کارت محروم می شوید.

در حاضر اکثر پرچمدارهای موجود در بازار همین درگاه هیبریدی را دارند و گویا اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت نیز از این قاعده مستنثنی نیستند! همانطور که در تصویر پایین می بینید هر دو پرچمدار 2018 سونی از درگاه هیبریدی استفاده می کنند:

سینی سیم کارت اکسپریا ایکس زد 2

سینی سیم کارت اکسپریا ایکس زد 2

به صورت کلی باید گفت با توجه به رده بندی و رقبا این موضوع عجیبی نیست ولی بهتر است قبل از خرید بدانید. نظر شما چیست؟ شما موبایل دو سیم کارت می خرید؟ هیبریدی بودن یا نبودن چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

دوسیم جداگانه بهتره ولی خب هیبری هم از تک سیم بهتره

vahid1370b

خوب با توجه ب حافظه 64 گیگ توقع اینکه جدا باشه سخت بود
ولی،ب گمونم ب مرور وکیفیت خروجی عکس و.. و حجم نرم افزار ها شاهد 128 گیگ در نسخه حتی،پایه باشیم
اقای عطایی چرا تو زمینه خرید راهنمایی ندارید
تو زمینه دیگه کم فعالیت
کاری ب سایت…. ندارم ک فقط میزاره الکی الکی
بدون ذره ای بررسی تخصصی
ی حسی میگه شما یکیو میخاید همه فن حریف
نگردید نیس
بسازیدیش

mohammad70

سلام عیدتون مبارک
یکی از دلایلی که نوکیا ۵ گرفتم قابلیت نصب دو سیم کارت همزمان و رم جداگانه بود ایکاش نوکیا ۶ هم اینطوری بود ولی واقعا نوکیا ۵ گوشی کم نقصی هست

Peiman

کاش درگاه هیبریدی نبود ولی خب فکر میکنم همه گوشی ها( پرچمدار) الان هیبریدی باشه

Mortazavi

جناب عطایی ممنون بابت پوشش این خبر

لعنت بر مخترع این درگاه شوم

بنظرم باید حافظه داخلی دوسیم کارته ها ۱۲۸ میشد اونم واسه تنها و اولین گوشی جهان که فیلمبرداری4ķ HDR داره که قطعاً حجم زیادی میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)