حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2 همانند اکسپریا ایکس زد 1 پدیدار شده است

نوشته

5 سال قبل | 53 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی

سونی یکی از شرکت های تولید کننده موبایل است که تمرکز ویژه‌ای در تولید پنل‌های نمایشگر نیز دارد. تا کنون در ترنجی برای بررسی پرچمدار های این شرکت همیشه گفته ایم که یکی از بهترین پنل های IPS این زمینه را ارائه می کند. همچنین این شرکت یکی از اولین ها در ارائه موتور پردازش تصویر برای موبایل های اندرویدی به صورت متمرکز و با قابلیت های گسترده بود. حالا اما خبر می‌رسد که نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۲ همانند نسل قبلی خود مشکل دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۲ را که همانند مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۱ است از با هم بررسی کنیم.

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

در نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۱ مشکلی وجود داشت که وقتی شما به صورت متناوب نمایشگر را لمس می کردید یا انگشت خود را روی آن به صورت متناوب آن می کشیدید، خطوط و نقاطی همانند آن چیزی که در تصویر بالا می بینید در نمایشگر ظاهر می‌شد. این موضوع برای کاربران اکسپریا xz۱ واقعاً آزاردهنده بود. به هر حال شما مبلغی برای خرید یک پرچمدار داده اید که هرچند نمایشگر اولد ندارد اما یکی از بهترین نمایشگرهای ips را باید به شما ارائه کند. این موضوع اما در نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۲ هم دیده شده است و به نظر می‌رسد که سونی آن را یک مشکل عادی می داند.

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1

به گفته سونی این مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2 به دلیل الکتریسیته ایجاد می شود و زمانی که این الکتریسیته از دستگاه برطرف شود مشکل یاد شده نیز برطرف می شود.  پرسش اینجاست که چرا باید در اثر لمس شدن یا کشیدن انگشت روی نمایشگر این مشکل فقط برای دو پرچمداراخیر سونی اتفاق بیفتد؟ نسل های پیشین پرچمدارهای سونی این مشکل را نداشتند و تقریبا هیچ پرچمدار دیگری نیز چنین مشکلی ندارد،  تقریباً اگر به صورت کلی بخواهیم بگوییم این مشکل در موبایل های دیگر اصلاً دیده نشده است چه پرچمدار چه میان رده و چه پایین رده!

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2

مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2

در ادامه بازخورد سونی نسبت به این مشکل را با هم میخوانیم:

سونی موبایل همیشه متعهد بوده که بالاترین سطح استانداردها را برای کیفیت محصولات و سرویس های مشتریان ارائه کند.  با توجه به ماهیت نمایشگر اگر شما الگویی را روی نمایشگر بکشید در نتیجه ی الکتریسیته در بعضی از مدلها شاهد خطوط یا نقطه هایی هستیم.  این یک مشکل سخت افزاری نیست و زمانی که الکتریسیته ناپدید شود این مشکل ناپدید می شود.

وب سایت اکسپریا بلاگ که یک منبع نزدیک به سونی است، نیز این مشکل را در موبایل های در اختیار خودش تایید می کند.  نظر شما چیست فکر می‌کنید که این یک موضوع عادی برای دستگاه در رده پرچمدار است؟ اگر شما اکسپریا ایکس زد ۲ یا اکسپریا ایکس زد ۱ دارید لطفاً به ما در ترنجی بگید که آیا این مشکل را با نمایشگر دستگاه خود داشته اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminkhan

من ایکس زد وان دارم شاید دو الی سه بار اونم سه ماه پیش همچین چیزیو دیدم البته فکر کنم در 4 الی 5 ثانیه بود تا الان که خداروشکر این مشکل پدیدار نشده

آقای معزز بیا و همچنان دفاع کن از صفحات XZ1 و XZ2

۵ میلیون پول گوشی بدی، اینم‌ کیفیتش صفحه اش باشه.

مسخره تر از خود مشکل، توجیه سونی هست!!!

MR.CAMPER

اقای اریان عزیز
اینقد تند نرو عزیزوم
این مشکل بعد ۴ الی ۵ ثانیه ازبین میره و فک کنم منظورش از الکتریسیته الکتریسیته ساکن باشه نمیدونم بازم
ولی چیزی که هست به مراتب بهتر از مشکل سایه انداختن پنلهای سامسونگه گوشی سامسونگت پنلش سایه بندازه تنها راهش یک هزینه چند میلیونی برای تعویض ال سی دیه مشکل خط انداختن نمایشگر های سامسونگ هم یادمون نرفته یا پیکسل سوزوندنش(خدای کیفیت???)
بعدشم گفته یکسری خطوط ظاهر میشه بعد غیب میشه نمایشگر که از نظر کیفیت تصویر مشکل نداره

کهکشان

مشکل مشکله دوست عزیز ! حالا به هر شکلی که میخواد باشه !
این مشکل سونی آزار دهندس ! اگه سامسونگ با تعویض صفحه مشکلش حل میشه این مشکل سونی کلا با تعویض خود گوشی حل شدنیه !

rad 007

نه بابا

Mashallah_khan

اقا بنجل سامسونگ رو که دوربینش هم نمره یه گوشی ۵۰۰ دلاری تو سایت بسیار معتبرشون یعنی dxo مارک شده بود اونجا گفتن نا معتبره خودت تا تهش برو چه قدر فنای سامسونگ منطق سرشونه
یا اون روز که گفتن دیسپلی جیره خواره حالا تو اس ۹ شد معتبر

دکتر رسول آریان

حداقل ما که دیسپلی میت رو جیره خوار ندونستیم. اتفاقا برعکس طرفداران سونی گفتن دیسپلی میت جیره خواره.

لطفا فن های سونی در مورد DxO اصلا چیزی نگن. چون پرچمداراشون در DxO بررسی نمیشن. بعضیا میگن خود سونی به DxO گوشی نمیده. خب سوال اینجاست که چرا سونی گوشی هاش رو به DxO نمیده که بررسی بشن؟ از چی میترسه؟ چون دوربین دوگانه نداشتن، ترسیدن امتیازشون کم بشه؟

کاش سونی جرات داشت و پرچمداران اخیرش رو میداد به DxO که تستش کنن ?

Mashallah_khan

عریزم سونی طبق دستور مسخره dxo عمل نمیکنه برای دوربیناش dxo که ماشالله ضریب نمره نویزش و زوم و بوکه از همه بالاتره (‌ جالبه برای از بین بردن نویز جزییاتم به فنا میره )
بعدشم از نظر من کلا dxo از زمانی که پروتکل عوض کرد شد نا معتبر مثل شما نیستم تا وقتی سامسونگ خوب بود معتبر بود الان گوشی ۵۰۰ دلاریم ازش وضع بهتری داره بگم نه معتبر نیست

هر بنجلی تو این سه مورد خوب باشه نمره حداقل ۹۰ رو شاخشه یعنی چی یعنی هم نمره پیکسل گوگل بعد میبینی تو اکسپوژر و کنتراست و دقت رنگ در مقابل این گوشی‌ و جزییات ….. هست چرا چون زوم داره نمیدونم dxo داره تلسکوپ بررسی میکنه یا دوربین

دکتر رسول آریان

سابق بر این، توی سری Z هم صفحه نمایش مشکل هاله نور داشت. خودمون یه Z2 با همین مشکل رو داریم در منزل. اگر خواستی تا برات عکسش رو بگیرم.

اگر اولدها بعد از گذر زمان مشکل سایه انداختن ممکنه براشون پیش بیاد، حداقل اینه که توی اون یکی دو سال اول بهترین کیفیت رو بهت ارائه میدن.
وقتی سونی یه پنل LCD با قیمت نه چندان بالا میذاره روی گوشی که کنتراست بی نهایت نداره، در کنارش همچین مشکلاتی هم داشته باشه، کسی بخواد ۵ میلیون هم بابتش پول بده، میشه حماقت محض!

نهایتا زمان ثابت میکنه که این محصولات سونی چقدر طرفدار داره. محصول پرطرفدار، باید خوبم بفروشه. مردم عقل دارن. وقتی که دیگه سمت موبایل های سونی نمیرن، حتما یکسری مشکلاتی در اون دیدن که جذب برندهای دیگه شدن.

Mashallah_khan

یه چیزبگو تو مغز بگنجه سونی و پنل ارزون؟ بهترین پنل lcd دنیا رو سونی داره کنتراستشم از هرچی پنل ال سی دیه تو بازار بهتره نتایجشم تو سایتای معتبرتون هست

Mashallah_khan

حماقت محض؟ حماقت اینه که شیش‌میلیون به گوشی ای پول بدی که گوشی ۳.۵ میلیونی دوربین بهتری ازش داشته باشه و اسکنر چهرش سه بعدی باشه ولی این گوشی شیش میلیونی نباشه

پنل هاش اکثرا ساخت ژاپن دیسپلی هست. خود سونی هنوز توانایی ساخت LCD برای گوشی هاش رو نداره. اگر هم داشته باشه، احتمالا به تواناییش اعتماد نداره. به همین خاطر هنوز دست به دامان شرکت های ثالث هست که بهش LCD بدن.

شما که هنوز مفهوم کنتراست مطلق رو بلد نیستی، خواهشا در این زمینه بحث نکن. در امولدها موقعی که رنگ مشکی رو بخواد نشون بده، پیکسل ها که در واقعا LED هستن، کاملا خاموش میشن. بهش میگن کنتراست بی نهایت یا کنتراست مطلق. اما LCD های که بک لایت دارن، اون نور پس زمینه اجازه نمیده که بتونن کنتراست مطلق داشته باشن. یاد گرفتی؟

Mashallah_khan

عزیزم گفتم بین پنلای lcd بهترینه عددش
خوب بیاد بگیره از بقیه مثلا اپل گرفت گند زد به سامسونگ مگه بد بود پنل گرفتنش؟
یا سونی تو تی وی از الجی میگیره بده میبینی با اختلاف زیاد قورتش میده؟

rad 007

دوست عزیز بی خیال از کدام کیفیت oled حرف میزنی اگه حرفه ای و باتجربه باشی خیلی خوب میفهمی که کیفیت پنل های LCD سونی حتی از OLED های بقیه بهتره البته الان دو سال از کامنت جنابعالی گذشته شاید توی این مدت به این موضوع رسیده باشی

rad 007

اتفاقا خریداران موبایل عقل ندارند اگه خریداران موبایل عقل داشتند سامسونگ و شیاعومی پرفروش‌ترین گوشی های دنیا را نداشتند !!!!!
بیشتر از ۹۰ درصد خریداران موبایل در دنیا افراد بی تجربه و مبتدی هستند !!!!! به همین خاطر گوشی آشغالی مثل گالکسی A50 و شیاعومی نمیدونم ردمی چند میشن پرفروش‌ترین گوشی های دنیا

rad 007

شما هنوز نمیدانی ژاپن دیسیپلی مال کجاست!!!! و چه کسی و کدام شرکتی توش بالاترین سهام رو داره و با این نظراتت در مورد کمپانی بزرگ سونی هم فکر کنم شما فکر میکنید کمپانی سونی مال مغولستان و جیبوتی شاید باشه !!!!!!!!

rad 007

دقیقا ..صفحه نمایش سونی خیلی بهتر از oled های مزخرف سامسونگ و بقیه است

Mashallah_khan

فکر‌میکردم کامنت اول باشی دیر جنبیدی ???
این پست مخصوص تخلیه شماست که بی عرضگی سامسونگ رو تو دادن محصول بینقص توجیه کنین
هرگوشی که میاد هزارتا ایراد داره یا میترکه یام بورن این میشه صفحش

Quality

کیفیت صفحه!
مطمئن باش صفحه نمایش XZ2 از باقی پرچمدار ها قویتر نباشه از هیچکدوم ضعیفتر هم نیست!
کیفیت یعنی burn-in، کیفیت یعنی قرمزی صفحه، کیفیت یعنی پرش تصویر یا flicker، کیفیت یعنی رنگ های غیر طبیعی در فیلم HDR، کیفیت یعنی پنتایل و ساب پیکسل های غیر استاندارد و کیفیت یعنی اینکه رنگ قرمز معنایی نداشته باشه!

دکتر رسول آریان

این نظر شماس که فن سونی هستی.
بایدم بد بگی از پرفروش ترین برند سال ۲۰۱۷

نظر جوامع بین المللی در مورد سوپرامولدهای سامسونگ این نیست. اگر این بود، اپل با این همه عظمت، نمیومد سراغ سامسونگ که بهش نمایشگر بده. اوکی؟

شما برو با نمایشگرهای ژاپن دیسپلی حال کن که هنوز توی عصر LCD های عهد بوقی مونده. کاش حداقل نمایشگرهای سونی مال خودش بود. سنگ کیو به سینه میزنین؟ یه شرکت ثالث؟

Amin

آفرین رسول جان!
سونی جز یه سنسور تصویر، چیز دیگه‌ای نداره.
نمی‌دونم فن‌های سونی دارن به چی افتخار می‌کنن‌.

این در حالیه که سامسونگ با GPU اختصاصیش طی ۲ سال آینده، دیگه هیچ چیزی توش نیست که از کس دیگه‌ای باشه

اقای دودو خواهشا بسه

MOAZEZ

هرکی در مورد رد تصویر بخواد ایراد بگیره ح اقل اون شخص نباید طرفدار سامسونگ باشه که رد تصویرش جوری افتضاحه که روی خیلی از گوشیاش همیشه میمونه. یکی از اقوام ما رد کیبوردش 1ساله روی گوشیشه. حداقل در این مورد سکوت کن که اسطوره رد تصویر سامسونگه.

کهکشان

ماشالله خان کجایی؟ هههههههههههههه ! ما هم بیایم 300 تا کامنت زیر این پست واست بذاریم ؟

MR.CAMPER

سلام عزیزوم
برادر گلم اگر شما هم بخوای مث اون ماشالله خان که زیر پستهای سامسونگ ترول بازی درمیاره شما هم زیر پستای سونی ترول بازی دربیاری با اون موجود ناشناخته هیچ فرقی نداری
فقط حوزه فعالیتتون فرق میکنه اون ترول سونیه
و شما میشی ترول سامسونگ
امیدوارم از دستم ناراحت نشی عزیزوم ?

کهکشان

نه دوست من ناراحت چرا اتفاقا حال کردم با کامنتت

Mashallah_khan

ایناهاش اینجام عزیزم قبلش با یه پماد سوختگی میومدی بهتر بود بالاخره بعد ۱۰۰ سال یه مشکل از سونی پیدا کردین که تخلیه عقده کنین
خیلی خوشحالم که فشاراتی وارد کرده سونی که دنبال یه ایراد ازش میگشتین ولی نمیتونستین پیدا کنین
از سامسونگ بگم که‌ میترکن گوشیاش؟ یا صفحه سایه انداختنش بگم؟ از مشکلات اپاش‌بگم براتون که باگ کانتکت گوشی باعث‌ریستارت شدن گوشی میشه یا تفاوت کیفیت صفحه های اس ۹؟
از روشنایی کم صفحه اس ۹ بگم؟
یا از مقاوت کمشون تو دراپ تست یا دوربین مزخرف‌ جلوشون که گوشی ۵۰۰ دلاری عکسای بهتری ازش میگیره؟
خدا شاهده اس ۹ یکی از دوستام خریده بود باورت میشه که نمیشه قطعا صفحش روز اول سایه انداخت
هنگم میکرد که بماند مشکل اور هیتینگم داشت بعد دو هفته فروخت رفت میت ۱۰ خرید که ازنظر من بنجل به تمام معناست میگفت این گوشی چینی کجا این بنجل سامسونگ کجا حتی بنجلای چینم از سامسونگ وضع بهتری دارن

Amin

جناب ماشالا؛
من از همون موقع که بلولایت فیلتر سامسونگ رو برای مقایسه با صفحه‌نمایش سونی فعال کردی، متوجه‌ی درک و استدلال بالات شدم.
لطفا سکوت اختیار کن چون خیلی سنگین‌تری جناب

Amin

ضمنا خودمم الان اس۹ دارم؛
هیچ مشکل اوورهیتینگ و صفحه نمایش نیست.
قبلشم A5 16 داشتم.
هنوزم تو خونواده‌ی خودمونه، هیچ مشکلی برای صفحه‌ش نیست.
نه سایه نه…

کهکشان

فعلا که شما شدی مشتری تمام متخصصین سوختگی کشور برامون بسه !
سواد تو در همون حده که هنوز فرق اولد و ips نمیدونی
برام جالب بود تو یکی از کامنت هات نوشتی سایت بسیار معتبر دکسو
کامنت بعدی نوشتی سایت مسخره دکسو با اون الگوریتامی مزخرفش !
خدا شفای عاجلت بده فقط !
ضمنا یه چیزیو یادت باشه ! همین سونی اگه اسنپ نباشه نمیتونه گوشی بزنه !
اسنپو کی میسازه ؟ سامسونگ
پس لطفا ساکت بمون

raminkhan

جدا بعضی از دوستانو درک نمیکنم تا منتظرن یه مشکل برا یه برندی پیش بیاد باور بفرمایید همچین مشکلی سه ماه پیش فقط برای من پیش اومد تا الانم همچین مشکلی پیش نیومده اینم بدونید که سامسونگ و دیگر برندا مشکلاتشون کمتر از این نیست مشکل جا انداختن سامسونک خیلی بدتر از این حرفاس خودم به چشم دیدم و واقعا تومخه ولی سر یه مشکل کوچیک که انقدر محسوس نیست سریعا نریزید به یه برند

دکتر رسول آریان

بله، مشکل برای همه گوشی ها پیش میاد. اما چرا شما حتی یکبار نیومدی این مشکل رو اینجا مطرح کنی؟ چون دوست نداشتی ایراد گوشیت رو بگی؟
حالا که برملا شده، میای میگی، آره قبلا یکی دوبار برام پیش اومده؟
دیگه نشد برادر من. اگر شما منطقی هستی و بی طرف، باید خودت میگفتی این مشکل رو.

raminkhan

خب دوست باز همینم که الان دارم میگم خودش کلیه نصف کاربرای اینجا بعد از شنیدن اینجور خبرا سریع میان میگن نه من اصلا مشکلی ندارم و اینا
بعدشم قبل این بیام بگم مشکل دارم دردی از من دوا می کنه؟
به هر حال موفق باشید و منطقی

دکتر رسول آریان

آره دردی رو دوا میکنه.
اون کسی که بخواد بخره، ممکنه با گفتن این مشکل بره یه گوشی دیگری بخره. پس لاپوشانی کردید. چون برند مورد علاقه شما بوده و نخواستید بگید که گوشی این درد رو داره.

اون کسانی که مشکلات رو دیدن و باز هم کتمان میکنن که دیگه نمیشه در موردشون چیزی گفت. اونا دیگه رسما یا فوق متعصبن یا حقوق بگیر.

JAVAD

مشکل هاله نور توی پنل های سونی هم که خیلی رایجه ، من خودم بیشتر از ده تا گوشی اکسپریا زد و زد 2 رو با چشم خودم دیدم که اطراف نمایشگر و بعضا وسط نمایشگرر هاله نور میفته

دکتر رسول آریان

بله، دقیقا مشکل هاله نور داشتن. کاملا با سند و مدرک یه Z2 در منزل ما هست. یه دایره نوری افتاده وسط صفحه.

MOAZEZ

خیلی خوبه که بعد از 5سال هنوز z2توی خونه شما سالم داره کار میکنه. فکر نکنم سامسونگ گوشی 2سال پیشش هنوز مونده باشه دست کسی. بیچاره اونایی که بخاطر رد تصویر مادام العمری سامسونگ کلی خرج افتادن برای عوض کردن صفحه نمایش

Quality

بعضی دوستان خیلی بچگانه رفتار میکنن واقعا
همین سامسونگ عزیز تون پرچمدار هاش مشکل پیش نمیاد براشون؟!
تاحالا حداقل صد مشکل مختلف از صفحه پرچمدار های سامسونگ گزارش شده!
اما اکثرا توی همه دستگاه ها پیش نیومده اینم همونطوره! تا قبل از توضیح سونی هیچکس حرفی دربارش نزده بود! احتمالا برای عده خیلی کمی پیش اومده و در انجمن پشتیبانی سونی مطرح کردن و اینم جواب سونی موبایل بوده

سامسونگ که تا همین یکی دوسال پیش پرچمدار هاش رنگ قرمز رو نشون نمیدادن!! جالبه که صفحه پرچمدار های سامسونگ بیشترین مشکلات رو داشتن و حالا با یک مشکل کوچیک چنان خوشحالی میکنن انگار که چی شده 🙂

در ضمن جهت اطلاع دوستان یکی از سهام دار های اصلی ژاپن دیسپلی سونی هست و شرکت های ژاپنی با یکی کردن قدرتشون در صفحه نمایش خواستن قویتر ظاهر بشن!

دکتر رسول آریان

بچه گانه میدونی چیه؟
بچه گانه توجیه سونی موبایل هست که میگه این ایراد کاملا عادیه! خوبه مفهوم عادی رو فهمیدیم!!!.
به جای اینکه ایرادش رو بپذیره، اومده اونو عادی جلوه داده. در حالی که به جز این گوشی های سونی، در هیچ گوشی دیگه ای گزارش نشده مشابهش. حداقل ما ندیدیم.

Ehsan_007

شما که طرفدار بهترین و پرفروش‌ترین برند دنیا هستی برو زیر مطالب مربوط به همون برند خودتو نشون بده تا بیشتر منفور بشی؛)

raminkhan

به هر حال هر چی باشه بعید میدونم از مشکل burn in جدی تر باشه

دکتر رسول آریان

من که حدود ۳ ماه هست نوت ۸ رو دارم. هنوز مثل روز اول صفحه نمایشش سالمه. هیچ مشکلی هم براش پیش نیومده. اما میشه به من بگی که این مشکل شما که با گوشی سونی، دقیقا چه زمان هایی ایجاد شد؟ واقعا راست بگو. چندبار صفحه گوشیت اینجوری شد و چه مدت بعد از خرید بود؟
یعنی ادعا میکنی که مشکل حل شده؟ چطور مشکل حل شده؟ خود به خود مشکل رفع شد؟

MOAZEZ

آره بابا سامسونگ یدونه نوت8 سفارشی برای تو زده که مشکل رد تصویر نداره. خوبه این مشکل توی s9هم هنوز هست. خواهشا در این مورد سکوت کن که یذره خاکستر این قضیه رو تکون بدیم بوی گند سامسونگ میزنه بالا

Amin

فکر کنم فقط ۹ درصدش مال سونیه.
لطفا تا وقتی کلش مال سونی نیس، حرفشو وسط نکش.

riofarina

سلام آقای عطایی
من یه xz premium دارم، متاسفانه مشکلات زیادی داره،گارانتی سامتل هم هست، از شما درخواست دارم منو راهنمایی کنید چطور میتونم بخاطر مشکلات به سونی شکایت کنم، گارانتی زنگ زدم گفتن این موارد عادیه و شامل گارانتی نیست.
1_کنده شدن رنگ فریم راست
2_کند شدن شدید تاچ وقتی گوشی داغ میشه یا تو شارژه، خیلی آزار دهندس و فقطم مخصوص من نیست بقیه پرمیوم دارها هم میگن مشکل و دارن
3_قطع شدن آنتن که ایمیلم زدم سونی جواب دادن مشکل از اپراتور کشور شماس!!! این مشکل xz1 هم داره و خیلی شایع هست
۴_قطع شدن وای فای و تنها راه وصل شدن ریستارت هستش، این مشکلم xz و xz1 و xzp داره وای xzp خیلی شایع هست
بغیر اینا موارد
. اسپیکر های خیلی ضعیف که واقعا خجالت آوره
. نور پنل فوقالعاده ضعیف زیر نور آفتاب که رسما هیچی مشخص نیست
. دوربین در حد متوسط حتی خوبم نیست
. از 80% تا 100% حدود 90 دقیقه طول میکشه شارژ بشه
. تقریبا چند روز یبار بجای فینگر باید کد وارد کنی!!!

اگه ممکنه کمک کنید تا حقمو از سونی بگیرم، الان بخاطر ریختن رنگ فریم بدون ضربه هیشکی گوشیمو نمیخره

riofarina

ممنون که جواب دادید
پس بیخیال شم دیگه، حداقل یه کمپین راه میندازم تا مردم آگاه بشن و مثل من ضرر نکنن.کم سر سامی و سونی و الجی و اچ تی سی ضرر ندادم که، برند خریدن حماقته.
این گوشیم از سرم باز میکنم و دیگه سمت سونی نمیرم، بازم میرم سمت شیائومی یا وان پلاس یا اوپو، والا ده مرتبه از سونی و سامی و هواوی بهترن، مخصوصاً وان پلاس ۶ که دوستم خریده فوقالعادس. Mi ۸ یا op6 گوشی بعدی که میخرم.

Saeed Mohammadipouya

شما انگار تگری زدی

Amin.light33

برای یادآوری سوتی قرن
پاشنه_آشیل
صلوات

raminkhan

اقا رسول آریان من نه حقوق بگیر سونیم نه جایه دیگه بعدم طرفداری از سونی و هر برندی فایده ای برای من داره مگه سونی یه قرون میاد میزاره ته جیب من که بگم فلانه باور بفرمایید این اتفاق برای من افتاد بعد از دو ماه خریدن اونم باور کن اصلا محسوس نبود در حد چند ثانیه روی یک عکس البومم راه راه بود فک کردم از عکسه عکسو یه بار و باز بسته کردم اون راه راه رفت تا الانم اصلا پدیدار نشده باور بفرما اونجوری که شما فکرمی کنی آزار دهنده نبود در حد 5 ثانیه شاید

Saeed Mohammadipouya

من که xz1 دارم ندارم همچین مشکلی

rad 007

دروغه …صد درصد صفحه نمایش این گوشی سونی را زیر فشار داغون کردند بعد این ویدئوهای دروغ را منتشر کردند ما در خانه هم اکسپریا XZ2 و هم گالکسی نوت۱۰ پلاس داریم خدا شاهده کیفیت صفحه نمايش XZ2 بهتره از هر گوشی که دیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)