حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 از گلکسی اس 8 و آیفون X مقاوم تر است

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تست سقوط های متفاوتی را از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در ترنجی دیده ایم اما این دستگاه ها توسط یک مرجع واحد با نسل قبل خود یفتی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8+ یا دیگر رقبا مثل آیفون X مقایسه نشده اند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا میزان مقاومت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ را با دستگاه های مذکور مقایسه کنیم.

در ابتدای ویدیو توضیحات جالبی داره پیشرفت تلفن های هوشمند و شکننده تر شدن آن ها ارائه می شود و شعار سامسونگ به چالش کشیده می شود. سامسونگ چند سالی هست که شعار جالبی دارد و آن این است: “کاری را که نمی توانی، انجام بده!” خب حال می خواهیم بدانیم آیا سامسونگ کاری را که نمی تواند را می تواند انجام دهد؟ می تواند موبایلی مقاوم تر تولید کند؟

این تست مقاومت که توسط Square trade انجام شده بود به نکات جالبی اشاره کرد. پیش از ادامه برای یادآوری باید بگوییم که سامسونگ در گلکسی اس 9 از شیشه گوریلا گلس ۵ که ۲۰ درصد ضخامت بیشتری دارد بهتره برده تا نمایشگر infinity display مقاوم تری را ارائه کند. حال این موضوع واقعا اثر کرده اما در سقوط اول همچنان شاهد شکستن گلکسی اس 9 و اس 9+ هستیم!

همچنین استفاده از آلومینیوم مقاوم تر سری 7000 به این دستگاه کمک می کند تا در مقابل خم شدن بیشتر مقاومت کند! نتایج تست مقاومت گلکسی اس 9 در Square trade به شرح زیر است:

تست مقاومت گلکسی اس 9 در Square Trade

تست مقاومت گلکسی اس 9 در Square Trade

نظر شما چیست؟ پیشرفت بسیار کم اما قابل ذکر مقاومت گلکسی اس 9 نسبت به نسل قبل را چطور می دانید؟ همچنان پرچمدارهای 2018 سامسونگ جز پرریسک ترین موبایل ها برای خریدن هستند، مثل اکثر موبایل های شیشه ای دیگر که این روزها تولید می شوند!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خوبه یه فکری به حال مقاومت کرد

Hadiii

کاری را که نمیتوانی انجام نده!!!خخخخ

Yas

مقاومتشون خوبه این روزا همه یه گلس هم میندازن رو صفحه ، بنظرم ب این سادگیا نشکنه

ahmad

خخخخ بار اول شکست مثل ایفون و اس 8 من به این نمیگم مقاومت بعد شکستن تو بار اول مقاومت معنایی نداره کلا گوشیها تو این بخش خیلی ضعیفن

Peiman

من خاطره بسیار بدی دارم از شکستن صفحه گوشی . دقیقا موقعی شکست که گلس نداشت فقط برای یه مدت کوتاه . توصیه میکنم حتما حتما از گلس و گارد استفاده کنید

Mortazavi

این گوشی ها انصافاً کامل و کم نقصن

شکستنشون هم طبیعیه چون بهر حال صفحه نمایش از شیشه هست و میشکنه

البته من طراحی پشتش رو یکم نمی‌پسندم که احتمالا این از کج سلیقگی منه

علی شیخ زاده

مخالف سرسخت گوشی با بدنه شیشه ای هستم ?✋

Pouya

و منم موافق سر سخت گوشیه فلزی هستم?✋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)