حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) را ببینید

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | سونی

می دانیم مدت زیادی است که شرکت ها اقدام به طراحی و ارایه لوازم جانبی ویژه دستگاه خود می کنند. بدین صورت علاوه بر عرضه یک انتخاب مطمئن برای کاربران، سود مناسبی هم نصیب آن شرکت می شود. اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) رسما معرفی شده است و بد نیست که قاب رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) را ببینید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قاب اصلی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2)

قاب اصلی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2)

حقیقتا اسم این قاب سخت است اما برای آشنایی یک بار آن را برای شما می نویسیم: Style Cover Touch SCTH40 ! همانطور که در تصویر بالا می بینید، این قاب اکسپریا ایکس زد 2 به صورت شفاف طراحی شده و تاکید ویژه ای بر کم حاشیه بودن موبایل دارد. هر چند ما فکر می کنیم این قاب کمی به عریض تر دیده شدن حاشیه نمایشگر اکسپریا ایکس زد 2 منجر می شود اما به صورت کلی اینکه می تواند تمام محتوا را بدون باز کردن قاب ببینید، نکته خوبی است.

هم چنین این قاب به شما اجازه می دهد که در صورت بسته بودن درب آن، صفحه را بدون باز کردن آن و از روی قاب لمس کنید! همانطور که مشخص است، دوربین سلفی نیز دارای بریدگی است که بدون باز کردن آن بتوانید سلفی هم بگیرید!

قاب اصلی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2)

قاب اصلی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2)

و از نمای پشت چنین به نظر می رسد. یک طراحی ساده و زیبا که لوگو سونی روی آن ثبت شده است. از نظر مشخصاتی می توان گفت که 50 گرم وزن دارد و ضخامت کلی آن کمتر از 15 میلی متر است.

این قاب برای تمام رنگ های اکسپریا ایکس زد 2 یعتی صورتی، مشکی، سفید و سبز در دسترس خواهد بود. در ادامه گالری تصاویر قاب Style Cover Touch SCTH40 سونی اکسپریا ایکس زد 2 را با هم می بینیم:

نظر شما چیست؟ این قاب را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

اسمش اصلا سخت نیست!
Style cover touch!
مدل SCTH40 یا کاور مخصوص XZ2!

ولی درباره این کاور من از کاور های این مدلی اصلا خوشم نمیاد ولی اینکه تاچ هست خیلی خوبه

Mortazavi

???

Saeed393

هیچوقت از قاب خوشم نمیومده من حتی برچسبم رو گوشیم نمیزنم
چیه گوشی میخوای دوسه سال ازش استفاده کنی بعدش یا خراب میشه میندازیش دور یا میفروشی کس دیگه استفاده کنه خیلی تمیز نگهش داشته باشی ۱۰۰ تومن گرونتر بفروشی ک پول خرج برچسب و کاورش نمیشه

دکتر رسول آریان

ولی اگه از دستت بیوفته، شانس بیشتری برای سالم موندن داره.

amirkrs

دیزاین قشنگی داره
کلا گوشی خوشگلیه xz2
ولی نسبت به رقبا ضعف هایی داره

Quality

من آدم بی منطقی نیست و تا حدودا یک هفته پیش فکر میکردم گوشی جالبی نیست خیلی اما الان هیچ نقص خاصی در برابر پرچمدار های دیگه توش نمیبینم!
فقط شاید حالت بوکه خیلی قوی نباشه وگرنه کیفیت دوربین، صفحه نمایش و… عالیه صدای اسپیکر خیلی عالی شده باتریش خیلی عالیه (توی فون آرنا هم 9 ساعت شده نتیجه اش که خیلی عالیه و بهتر از S9 هست)، احتمالا سریعترین پرچمدار فعلی هست (از XZ1 که سریعترین بود هم سریعتره! توی تست سرعت پرچمدار پارسال سونی XZP از S9 بهتر بوده!) طراحیش هم از نظرمن که خیلی زیباست
نقص خاصی نداره واقعا
از اون طرف فیلمبرداری 960 فریم FHD / HD داره، ویبره داینامیک داره که تجربه منحصر به فردی رو رقم میزنه ، فیلمبرداری HDR داره
اینا چیزایی هستن که در هیج گوشی دیگه ای وجود نداره

اما قطعا مدل پریمیوم خیلی سرتر از این مدل خواهد بود

Quality

کیفیت دوربین هم این نیست که فقط خوب باشه! جزو بهترین هاست حتی در نور کم که با گرفتن چند عکس و ترکیبشون یک نتیجه عالی رو تحویل کاربر میده
واقعا گوشی خوبیه

Peiman

اگر ایراد های ریز زیادی که این گوشی داره در نسل بعدی یا همون پرو برطرف بشه گوشی بسیار زیبایی میشه

Mortazavi

چقدر من از این گوشی خوشم اومده

از سونی بعید بود یهویی طراحی و دوربین و صدا و نمایشگر رو ارتقای خفن بده(غیر از سلفی خنگش!!)

تو کلیپ ها عمق رنگ مشکی کنتراست و کیفیت نمایشگر فوق‌العاده بوده البته باید از نزدیک تست بشه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)