حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ توسط شرکت چینی Sunny Optical تهیه شده است

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که عموما دید مثبتی نسبت به محصولات شرکت های چینی وجود ندارد. هنوز وقتی می گوییم فلان چیز چینی است یا فلان برند از چین آمده است نگاه ها همه منفی می شود. حتی برندهای چینی که می خواهند در بازار جهانی فعالیت کنند به سراغ برندهای خوشنام اروپایی یا امریکایی می روند. نمونه آن را می توان لنوو و  TCL دانست که موتورولا و بلکبری را خریدند! حال خبر می رسد لنز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ توسط شرکت چینی Sunny Optical تهیه شده است.

سانی اپتیک

سانی اپتیک

به گزارش  ET News سامسونگ در لنز دوربین سلفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ از لنزهای سانی اپتیک استفاده کرده است. جالب است بدانید سانی اپتیک تا کنون لنزهای دستگاه های پایین و میان رده را تولید می کرده است اما حالا به سطحی از کیفیت رسیده که سامسونگ در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+، دستگاه هایی که هیچ اشتباهی در آن ها معنی نخواهد داشت،‌استفاده کرده است.

تا کنون سامسونگ از تولیدکننده های هموطن خود استفاده می کرده است که با تکیه بر کیفیت بالا، قیمت بالای محصولات خود را توجیه می کردند اما حالا چینی ها با افزایش کیفیت خود سعی در ثابت کردن خود در بازار هستند. شرکت سانی اپتیک هم اکنون تامین کننده لنزهای اکثر تولیدکننده های چینی است.

نظر شما چیست؟ این می تواند تاثیر مثبتی در فروش گلکسی اس 9 داشته باشد یا به نفع شرکت تامین کننده است؟ مشخصا پاسخ ما، گزینه دوم است!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

موسسه تحقیقاتی IHS Markit پیش بینی کرده که کمپانی های چینی به زودی رهبری بازار تولید پنل های AMOLED برای ابزارهای هومشمند را از دست کره ای ها خارج می سازند

منبع:
https://androidheadlines.com/2018/03/ihs-markit-predicts-china-lead-amoled-capacity-2018.html

وقتی که امروز این خبرها رو خوندم، بیشتر مطمئن شدم که چینی ها چقدر به کره جنوبی و ژاپن نزدیک شدن و حتی ممکنه از سال 2020 به بعد، در بعضی زمینه ها، کره جنوبی و ژاپن رو هم پشت سر بذارن.

ما این وسط چیکاره ایم؟ خبر موفقیت های اونها رو بخونیم!

در گذشته ای نه چندان دور، حاکمان دنیای تکنولوژی ژاپنی ها بودن. سونی، پاناسونیک، شارپ، توشیبا و …
بعد کره ای ها اومدن و سهم خیلی زیادی از بازار لوازم دیجیتالی رو صاحب شدن، از جمله سامسونگ و الجی.
در این بین گاها محصولاتی از تایوان هم درخشش خوبی داشتن.
تا اینکه چینی ها با بعد از مونتاژ صرف و آشغال سازی، به جاهای خوبی رسیدن. برگ برنده اونها قیمت ارزان هست. مشابه برندهای برتر محصول رو میسازن، با قیمتی خیلی کمتر.
البته هنوز در بخش تحقیق و توسعه لنگ میزنن و هنوزم تا حد زیادی کپی کار هستن. ولی دارن به تدریج بهتر و بهتر میشن. یه مقدار هم هنوز جامعه جهانی نتونستن با برندهای چینی خیلی خوب ارتباط برقرار کنن. اما در آینده ممکنه حاکمان مطلق دنیای تکنولوژی بشن و حتی خرید پرچمداران چینی هم برای ما تبدیل به یک آرزو بشه!

Peiman

داداش همین الانش هم چندان آسون نیست . هواوی میت تن پرو ۳۱۰۰ قیمت داره

Minipro

بی خود نبود تو تستای اخیر دوربین اس 9 کم میاورد
پس مشکل از لنزه

JAVAD

حاجی منطقت منو درگیر خودش کرد واقعا ، کی قراره این عینک مسخره بد بینی رو از چشمتون بر دارین و باهاش نمک نریزین

Mortazavi

چه پیشرفتی داشته چین

اما من چقدر به این دوست بازاریاب بزرگوارمون خندیدم که چون اس۹ از جنس چینی استفاده کرده میگه چینیان پیشرفت کردن ولی اگه بقیه بودن نظر دیگه ای داشت??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)