حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به نظر می‌رسد الجی قصد استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED را در دستگاه‌های آینده ندارد!

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات

شرکت الجی در مورد پرچمدار آینده خود بسیار نامعلوم عمل می‌کند و ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم برنامه اصلی این شرکن برای سال جاری چیست. چیزی که معلوم است و از آن اطمینان داریم، الجی اگر بخواهد مجدد به صدر اخبار برگردد و دستگاهی لایق را معرفی کند، نیاز دارد تا همه جانبه برای این دستگاه سنگ تمام بگذارد اما به نظر می‌رسد اینگونه نیست. در ادامه همراه باشید.

بر اساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده الجی برای این که بتواند مدیریت بهتری بر روی هزینه‌های تولید داشته باشد قصد استفاده از OLED را در دستگاه‌های آتی ندارد. هر چند که استفاده از این نوع صفحه‌نمایش می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. همانطوری که در تصویر فوق نیز میبینید، در  LG V30 از صفحه‌نمایش P-OLED استفاده شده است که در کنار LG G6 از نوع LCD قرار دارد.

در سری G تاکنون از صفحه‌نمایش LCD استفاده شده بنابرین این که الجی بخواهد در دستگاه بعدی که ممکن است همان G7 مد نظر ما باشد، صفحه‌نمایش را به OLED تغییر دهد بسیار عجیب خواهد بود. هر چند که به نظر من این نوع صفحه‌نمایش می‌تواند حس مدرن بودن بیشتری را به کاربر القا کند در نتیجه الجی باید از آن استفاده کند.

تاریخ مراسم و یا معرفی LG G7 هنوز معلوم نیست اما منتظر معرفی این دستگاه در آوریل و یا می هستیم. باز هم اگر بخواهم نظر شخصی خود را بگویم، الجی اگر بتواند با تمرکز بر روی یک دستگاه یعنی همین سری G دستگاهی برتر را از همه نظر معرفی کند، بسیار بهتر خواهد بود تا دستگاهی همانند V30 معرفی شود و در غوغای دیگر اخبار شرکت‌ها کاملا محو شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شایعات میگن الجی به خاطر هزینه کمتر تصمیم گرفته که از lcd استفاده کنه !
وقتی شرکتی خودش نمی‌خواد پیشرفت کنه چه ربطی به بقیه داره . به جای اینکه بیاد یه گوشی معرفی کنه که تحسین همه رو همراه داشته باشه اینطوری عمل می‌کنه!

دکتر رسول آریان

بعیده از LCD استفاده کنه. چون قراره صفحه نمایش اولد XZ2P سونی رو تامین کنه، بعد خودش بیاد LCD کار کنه؟ هرگز.

اگر به ویدیوها و تصاویری که از G7 به بیرون درز کرده دقت کنید، این گوشی مثل آیفون ایکس از لبه زائده دار استفاده کرده. همونطور که خودتون هم قبلا خبرش رو منتشر کردید. برای رسیدن به صفحه نمایش به این شکل، الجی قطعا از P-OLED استفاده میکنه. چون این مدل از صفحه نمایش به دلیل اینکه زیرساخت پلاستیکی داره، راحت تر به نتیجه میرسه.

Men

خبر چرتی یه نظر میاد

ahmad

بعضی جاها رقابت بین شرکتا به ضرر مشتریا تموم میشه مثل الان

دکتر رسول آریان

چطور؟

ahmad

اینکه بخاطر موندن در رقابت بخواد ال سی دی استفاده کنه به جای اولد یا اینکه قیمت رو مثل رقیبا ببره بالا اینا همش از ضرر های رقابته داسه مصرف کننده

Yas

دیروز تو چهارسو قیمت وی۳۰ پلاس و دیدم ۴۱۰۰ تومن!
واقعا می ارزه ؟؟???

دکتر رسول آریان

اسنپ 835 روشه. مال 2017

البته شما نسخه پلاس رو سوال کردی انگار، نسخه پلاس مموری 256 گیگ داره، به خاطر همین گرونتر میشه

Mortazavi

مهم اینه صفحه با کیفیتی باشه و مطمئن باشید برای ۸۰درصد مردم جهان نوع پنل مهم نیست
البته اولد باشه بهتره اونم اولد الجی که تو تلویزیون بهترین شده ولی تجربه نشون داده میشه با کوانتوم دات یا ips نمایشگر های با کیفیتی تولید کرد.

amirkrs

بنده یک فن الجی و به شدت ناامید از این کمپانی هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....