حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک هواوی پی 20 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی پی 20 که با اسم رمز Emily و یا EML-L29 شناخته می‌شود طی چند هفته دیگر به صورت رسمی معرفی و جنجال‌های حاشیه‌های آن نیز به پایان می‌رسد اما تا به اینجای کار که هنوز خبری از اطلاعات رسمی نیست ولی امتیازات این دستگاه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا به الان تنها اطلاعات رسمی که از سمت هواوی، برای گوشی پی 20 منتشر شده بود، استفاده هواوی از پردازنده کایرین 970 برای این دستگاه بود ولی شایعات نیز دست روی دست نگذاشتند و اخبار‌هایی مبنی بر استفاده از 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و حتی 8 گیگابایت رم نیز دیده می‌شد. حال امروز نیز امتیازات این دستگاه از سمت گیک‌بنچ منتشر شده که عملکرد این دستگاه را بهتر از میت 10 نشان می‌دهد.

به هرحال، پی 20 در روز 7 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی می‌‎شود و اگر شایعه دوربین سه‌گانه درست باشد، باید به غیر از گلکسی اس 9، یک گوشی دیگر را به لیست بهترین دوربین سال 2018 تا به الان اضافه کنیم. مخصوصا اینکه پردازنده کایرین 970 یک پردازنده دارای هوش مصنوعی است و می‌تواند به گرفتن تصاویر بهتر و پردازش تصاویر کمک بسزایی کند.

البته نباید در این میان پی 20 پرو را فراموش کرد، همانطور که از اسم این گوشی معلوم است باید شاهد یک گوشی با سخت افزار قدرتمندتر از مدل عادی باشیم و این یعنی امتیازارت بالاتر.

از نظر شما پی 20 یک گوشی فوق‌العاده خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کایرین 970 قبلا امتحان خودشو پس داده. این چیپست مال سال 2017 و توانایی رقابت با اسنپ 845 و اگزینوس 9810 رو نداره.

Peiman

در حد پرچمدارای ۲۰۱۸ نیست

علی شیخ زاده

کلا پردازنده های هواوی همیشه یک سال عقب تر از رقبا هستن مثلا کرین ۹۷۰ از لحاظ مشخصات در حد اسنپ ۸۳۵ هست و باید اول ۲۰۱۷ معرفی میشد تا باهاش رقابت کنه اما اخر سال معرفی شد و الان توان رقابت با پردازنده های ۲۰۱۸ رو نداره البته بجز واحد npu

hamid reza

میخوان خاص باشن 🙂

hamid reza

معرفی نشده شکست خورد اگه قیمتش از پرچمدار های سال قبل شرکت های دیگه ارزون تر باشه میتونه رقابت کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji