حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 20 لایت دوباره در تصاویر جدید دیده شد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

سری جدید خانواده پی شرکت هواوی امسال همانند سال‌های قبل نیز دارای سه نسخه است اما ظاهرا نسخه لایت اینبار همانند یک پرچمدرا می‌درخشد و خبری از ضعف در آن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت سه گوشی جدید خانواده پی 20 امسال هستند. امسال خبری از نسخه پلاس نیست و حرف Pro جایگزین Plus شده است که حس بهتری را به کاربر القا می‌کند.

طی دو سال گذشته هواوی همیشه نسخه‌های لایت را با اختلاف زیادی از پرچمدار اصلی از نظر سخت افزاری معرفی می‌کرد و کمتر کسی حاضر می‌شد تا گوشی‌های سری لایت را بخرد. اما امسال سیاست‌های هواوی عوض شده و قصد معرفی پی 20 لایت را با سخت افزاری قدرتمند دارد.

از نظر طراحی به احتمال زیاد این گوشی مثل دو برادر بزرگش باشد ولی از نظر سخت افزاری خبری از پردازنده کایرین 970 نیست و هواوی از پردازنده میانرده خودش، کایرین 659 برای این دستگاه استفاده کرده است که سرعت پردازشی 2.36 گیگاهرتز دارد.

آخرین تصویر‌های این گوشی به تازگی انتشار پیدا کرده‌اند و ما شاهد حضور حاشیه‌های بسیار کم در این گوشی هستیم. تنها مقداری حاشیه در لبه پایینی دستگاه مشاهده می‌شود که آن هم می‌تواند هم به خاطر این باشد که هواوی می‌خواسته لوگوی خود را در آن جای دهد هم اینکه قصد دور کردن طراحی این دستگاه از دو برادر بزرگتر خودش داشته است.

صفحه نمایش قرار گرفته برای پی 20 لایت شاید یک صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن 1080×2280 باشد که برای یک گوشی میان‌رده رقم مناسبی است. دوربین‌های قرار گرفته برای این دستگاه هنوز مشخص نیستند ولی دوگانه بودن آن توسط برخی منابع تایید شده است ولی اگر بخواهیم درباره عدد صحبت کنیم باید بگوییم که یک دوربین دوگانه 16+2 برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

قیمت احتمالی دستگاه 369 یورو در نظر گرفته شده است که در حدود نصف قیمت 679 دلاری نسخه پی 20 است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از نظر من نسخه سفیدش زیباتر از مشکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji