حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی کوتاه چند ثانیه‌ای طراحی کلی پی 20 لایت را نشان داد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی پی 20 لایت به زودی طی جریان مراسمی به همراه دو برادر بزرگتر خود رونمایی خواهد شد و اخیرا ویدیویی تازه از این دستگاه منتشر شده است که نمای کلی دستگاه را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پی 20 لایت یک نمونه اندرویدی از آیفون ایکس خواهد بود که از نظر طراحی شباهت زیادی به آیفون ایکس دارد. همانند ایسوس ذن‌فون 5 این گوشی نیز دارای حاشیه کوچکی در بالای نمایشگرش است که برای قرار گرفتن اسپیکر مکالمه و سنسور‌های گوشی می‌باشد.

نکته جالب در این ویدیو حضور رنگ سفید پی 20 لایت است که تکمیل کننده راه رنگ آبی است و مشخص می‌کند که این گوشی احتمالا در دو رنگ سفید و آبی رونمایی خواهد شد. گرچه رنگ‌های بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

 

نسخه لایت امسال سری پی برخلاف نسل‌‎های قبل از دوربین دوگانه 16+2 برخوردار است و می‌تواند به شما برای گرفتن عکس‌های بوکه کمک کند. همچنین دوربین جلوی این گوشی کیفیتی 24 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند این گوشی را رقیبت نوا 2 پلاس بکند.

به غیر از این دو مورد، صفحه نمایش پی 20 لایت نیز یک صفحه نمایش فول‌اچ‌دی خواهد بود که نسبت تصویر 19:9 دارد و ابعاد آن 5.84 اینچ است. همچنین پردازنده کایرین 659 که در خیلی از گوشی‌های میان‌رده هواوی استفاده شده بود اینبار در این گوشی نیز استفاده می‌شود و قدرت پردازش این گوشی را کمی قوی‌تر از پی 10 لایت خواهد کرد.

 

نظر شما درباره پی 20 لایت چیست؟ آیا این گوشی نسبت به پی 10 لایت بهتر شده است و قابلیت‌های بهتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نسخه سفید زیبایی داره?

Mortazavi

بازم بنظرم خیلی تخت و زشته

در واقع طراحی تخت و مکعبی سری پی خیلی با این ادغام جالب نشده

البته از جلو دوسش دارم ولی کلاً نعع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji