حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 هوآوی پی 9 (Huawei P9) به زودی عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار داخلی، اسمارت‌فون، هواوی

دو سال پیش بود که هواوی برای اولین بار شروع جدی خود را در صنعت موبایل با معرفی گوشی هواوی پی 9 شروع کرد. این گوشی در سال 2015 واقعا رقیب جدی برای دیگر گوشی‌های پرچمدار بود و حالا نیز قصد دریافت اندروید 8 را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سال پیش بود که هواوی لیست تلفن‌های همراهی که قادر به دریافت رابط کاربری EMUI 8.0 هستند را منتشر کرد و قرار بود تا این رابط کاربری با اندروید 8 برای این گوشی‌ها عرضه شود اما متاسفانه تنها گوشی‌های پی 10، پی 10 پلاس، میت 9 و میت 9 پرو قادر به دریافت این رابط کاربری با اندروید 8.0 بودند.

حالا به نظر می‌رسد که هواوی سیاست‌های خود را در رابطه با گوشی پرچمدار سری پی که در سال 2015 معرفی شد یعنی پی 9 تغییر داده است و معلم شده است که این کمپانی درحال کار بر روی اندروید 8 برای پی 9 است. هنوز مشخص نیست که در چه زمانی این بروزرسانی برای پی 9 و پی 9 پلاس منتشر می‌شود اما به نظر می‌رسد که این آپدیت تنها برای مناطق خاص ارائه شود.

پی 9 یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده توسط هواوی است. طراحی زیبا، سخت افزار قدرتمند، دوربین با کیفیت و صفحه نمایش زیبا، همه و همگی از ویژگی‌های مثبت این گوشی به شمار می‌روند. با اینکه در سال 2018 هستیم اما افرادی هستند که هنوز به سمت خرید این گوشی یا نسخه پلاسش می‌روند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متاسفانه اندروید ۸ هواوی تغییرات خاصی نداشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji