حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 پلاس در برابر آیفون 8 پلاس! کدام یک سریع‌تر است؟

نوشته

6 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

همیشه وقتی صحبت از سرعت می‌شد، گوشی‌های شرکت اپل حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند ولی تنها بعد از گذشت چند سال، دیگر گوشی‌های آیفون، همان گوشی‌های پر قدرت قبلی نیستند که با اختلاف زیاد برنامه‌ها را نسبت به گوشی‌های اندرویدی باز کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

آیفون‌های اپل همیشه در زمینه سرعت چند گام جلوتر از پرچمدار‌های شرکت‌های مختلف بودند. سامسونگ که یکی از بزرگترین تولید کننده‌های تلفن همراه است نیز چند سالی بود که پا به پای اپل برای تصرف بازار موبایل می‌جنگید و طی این چند سال اخیر به راحتی توانسته اپل را پشت سر بگذارد و این موضوع را می‌توان از گوشی‌های با کیفیت و پرقدرت این کمپانی فهمید.

گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 8 پلاس گوشی‌هایی هستند که به ترتیب در سال 2018 و 2017 معرفی شده‌اند. هرچند آیفون در اواخر سال 2017 معرفی شد و می‌توان این گوشی را یک گوشی 2018 هم حساب کرد. از آنجایی که آیفون 8 پلاس از سخت افزاری مشابه به آیفون ایکس برخوردار است باید انتظار عملکرد یکسان را از این گوشی مثل ایکس داشته باشیم. این تست هفته پیش در ترنجی منتشر شد و گلکسی اس 9 برنده آن و آیفون ایکس عملکرد خوبی نداشت.

حال چرا دوباره یک ویدیو دیگر از گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 8 پلاس قرار داده‌ایم؟ شاید از نظر سخت افزاری، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس یکسان باشند اما از نظر نرم‌افزاری آیفون 8 پلاس همانند آیفون‌های گذشته است و خبری از ناچ و دکمه‌هوم نرم افزاری نیست بنابراین می‌توان انتظار عملکرد بهتری را از این گوشی در برابر گلکسی اس 9 پلاس داشته باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکی از اتفاقات عجیب و غیر باور بود شکست اس 9 پلاس از آیفون 8 پلاس

Faraz

الان یعنی داری میگی اس نه از ایفون هشت شکست خورد ؟! ویدیو رو دیدی اصلا ؟!

ahmad

آقا فراز عزیز خدمت عرض کنم این ویدیو رو خودم به آقا سینا پیشنهاد دادم چند روز پیش چند پست قبل کامن و لینکی که گذاشتم موجوده پس این فیلمو دیدم اتفاقا نه یک بار بلکه چندین بار بنظرم آیفون خیلی بهتر ظاهر شد تو بعضی از برنامه ها که اس 9 بهتر بود اختلافشون در حد میلی ثانیه بود ولی اونایی که اپل سریعتر بود در حد چند ثانیه بود اختلاف و این یعنی شکست اس9 حتی تو وب گردی اگه به حرفای طرف گوش بدی میگه آیفون صفحه مورد نظر رو زود بالا آورد ولی اس 9 خیلی طول کشید . من انتظار داشتم اس 9 که 6 ماه بعد آیفون معرفی شده به راحتی پیروز بشه ولی عملا برعکس شد اونم در شرایطی که آی او اس 11 داغونترین نسخه ی سیستم موبایلی تا به الانه

کهکشان

دوست عزیز اینکه آیفون بخاطر پلتفورم اختصاصیش و رزلوشن پایینتر تو دو سه مورد سریعتر باشه اصلا جای افتخار و تقدیر نداره ! سامسونگ هم رزلوشن بالاتری داره و هم مجبوره تا حد ممکن اندروید رو برای سخت افزارش بهینه کنه که بازم با وجود همه اینا برنده واقعی سامسونگه نه آیفون !

ahmad

نظرتون کاملا محترمه ولی وبگردی و چندتا بازی و سرعت بوت و … قدرت اپله من آیفون رو برنده میدونم

Mortazavi

بله حق با شماست آی۸ برنده بی چون و چرا این رقابت بود مگر اینکه دوستان با عینک سامسونگی دیده باشند

Rog_Pc_Gamer

نسخه اگزینوس هست یا اسنپ دراگون؟‌

Mahdi.L

نسخه اگزینوس دستگاه
البته شاید دلیل تفاوت بین سرعت عملکرد آیفون 10 و آیفون ۸ بر سر امکانات اضافی تر در رابط کاربری و صفحه نمایش پر پیکسل تر با رزولوشن بالاتر باشه که با سخت افزار یکسان عملکرد پایین تری داره آیفون ۱۰
در هر حال اس۹ پلاس عملکرد کاملا قابله قبولی داره و بر خاطر مثلا تاخیر ۱ثانیه ای نمیشه گفت بد عمل کرده

Mortazavi

بله دقیقاً حق با شماست و این مواردی که گفتید موثرند و بخاطر این اختلاف کوچیک هم نمیشه اس۹ رو بد دونست

ahmad

بررسی کننده گفت که نسخه اگزینوس هست اختلاف اونقدر کم بود که حس کردم اس9 برنده هست ولی چندبار نگاه کردم یه کوچولو آیفون بهتر بود اگه زمان گرفته میشد

mahziyar

جالب بود

mahziyar

چرا مشخص نکردید نسخه اگزینوس هست یا اسنپ

کهکشان

اون چن تا بازیم که آیفون سریعتر لود کرد بخاطر رزلوشن پایینشه که فشار رندر کمتری به پردازنده میاره

Peiman

اگر نرخ ارز کوفتی ثبات داشت من از چند ماه قبل برنامه داشتم که آیفون ۸ پلاس عید امسال یعنی الان بخرم . من واقعا از این گوشی خوشم اومده بود و از کار کردن باهاش لذت میبرم . اما دلار حدود ۱۰۰۰ تومن گرون شد و قیمت این گوشی هم حدود ۱ میلیون بیشتر از قیمتی شد که باید باشه.

REZA

اره خدایی،منم برنامه ریزی کرده بودم خواستم چنتا وسیله بخرم،دلار رفته بالا حالا نمیدونم بخرم ،نخرم،نمیدونم گرون میشه نمیشه،اصن همه چیز قاطی شده،فعلا صبر میکنم.

علی شیخ زاده

تقریبا برابر بودن در حد میلی ایفون بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji