حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس 9+ با گلکسی نوت 8، آیا ارتقا نیاز است؟

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

کاربرانی وجود دارند که اگر آخرین پرچمدار را نخرند گویی چیزی کم دارند! همیشه سعی می کنند روی لبه فناوری های موجود در بازار راه بروند و گاهی دقت نمی کنند که این هزینه آیا واقعا ارزشش را دارد؟ سامسونگ پرچمدار سال 2018 خود یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ را رسما معرفی کرده و حالا وقت آن است که با گلکسی نوت 8 مقایسه شود تا ببینیم آیا کاربری که گلکسی نوت 8 دارد باید گوشی خود را به گلکسی اس 9+ ارتقا دهد یا خیر؟ پاسخ این سوال را با دیدن تست سرعت گلکسی اس 9+ با گلکسی نوت 8 می توان تا حدود زیادی داد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای شروع باید بگوییم که گلکسی نوت 8 موجود در این ویدیو نسخه اسنپدراگون 835 است که با آپدیت اندروید 8 در این تست مقابل گلکسی اس 9+ با اگزینوس 9810 قرار گرفته که به صورت پیشفرض با اندروید 8 عرضه شده است. هر دو دستگاه 6 گیگابایت حافظه رم دارند و انداره نمایشگر آن ها تنها 0.1 اینچ با یکدیگر متفاوت است.

پیش از این که درباره تست سرعت گلکسی اس 9+ با گلکسی نوت 8 صحبت کنیم بد نیست ذهن شما را معطوف به این موضوع کنیم که اگر کاربری گلکسی نوت 8 می خرد یا به هر حال هر دستگاهی را از این خانواده، نیازهای ویژه ای از جمله قلم آن دستگاه دارد. اگر شما می دانید که دقیقا به چه دلیل گلکسی نوت 8 خریده اید پس مسلما گلکسی اس 9+ گزینه ارتقا شما نخواهد بود اما اگر به دلیل ویژگی های خاص گلکسی نوت 8 آن را نخریده اید و کاربری هستید که علاقه به تعویض مدام موبایل خود دارید، باز هم به شما توصیه می کنم بازه به روزرسانی موبایل های خود را حداقل روی یک سال تنظیم کرده و اگر کاربر عادی هستید که موبایل در خدمت آن هاست (نه آن ها در خدمت موبایل !) همان بازه 2 ساله بهترین انتخاب برای ارتقا موبایل است.

بسیار خوب، همانطور که در تست سرعت گلکسی اس 9+ در مقابل گلکسی نوت 8 دیدیم، گلکسی اس 9+ در روشن شدن سریع تر بود، برنامه ها را تقریبا پایاپای گلکسی اس 9+ باز می کرد و بازی ها نیز به جز آسفالت 8 و subway surfers همین عملکرد را داشت.

در مدیریت رم عملکرد بهتر گلکسی اس 9+ را شاهدیم که با توجه به حافظه رم برابر تنها می توان مشکل را چیپست اسنپدراگون 835 دانست! نظر شما چیست؟ اگر گلکسی نوت 8 داشته باشید آن را به گلکسی اس 9+ ارتقا می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چقدر طراحی اس9 نسبت به نوت خوبه حتی نوت هم یه سری بازی هارو ریفرش کرد برنده قاطع اس9 هست

دکتر رسول آریان

برنده که قطعا S9 پلاس بود. ولی توی همچین بررسی هایی بهتره گوشی های سامسونگ چیپشون از یک خانواده باشه.

خب الان ما چه نتیجه ای گرفتیم از این ویدیو؟ معلوم نشد اگر چیپ نوت 8 هم اگزینوس باشه، باز هم اینجوری میشه یا نه.

hamid reza

یه مطلبی بود میخواستم به شما بگم من به اس7 اج علاقه عجیبی داشتم و به همین خاطر هر دو نسخه گلکسی اس7 اج رو تهیه کردم هم اگزینوس و هم اسنپدراگون برخلاف گفته های همه سایت ها باتری نسخه اسنپ خیلی بیشتر از اگزینوس نگه میداره 2 ساعت اسکرین بهتر و اینکه لک پذیری فوق العاده پایین تری نسبت به اگزینوس داره این گوشی اسنپ رو با حدود 10 تا اگزینوس مقایسه کردم کیفیت صفحه نمایش مدل اسنپ از اگزینوس بهتره این برتری تو نور کم خیلی زیاد هست و تنها برتری مدل اگزینوس برمیگرده به سرعت اجرای برنامه ها که اختلاف زیاده با هم دارن گفتم جالب بود بدونین 🙂

دکتر رسول آریان

در مورد عمر باطری حالا خیلی بحثی ندارم ولی در مورد کیفیت صفحه نمایش، تا اونجایی که من اطلاع دارم، دقیقا یکسان هستن و هیچ وقت و هیچ جا ندیدم یا نشنیدم که صفحه نمایش اسنپی ها بهتر از اگزینوسی ها باشه.

hamid reza

ولی در کل طراحیش نسبت به سری خودش افت زیادی به بخاطر مقاومت و جای سنسور اثر انگشت داشته

hamid reza

چرا تو اس9 پلاس تو اجرا بازی ها دو نوار مشکی میاد کنار صفحه

دکتر رسول آریان

به خاطر نسبت صفحه. باید از توی تنظیمات مشخص بشه که میخوان بازی با نسبت 16 به 9 استاندارد پخش بشه یا اینکه آپ اسکلیل بشه به 18 به 9 یا 18.5 به 9 یا 19 به 9

به خاطر اینه میگم هنوز 16 به 9 بهتره، چون هنوز مدیاها با نسبت 16 به 9 ارائه میشن.

hamid reza

خیلی ممنون

دکتر رسول آریان

خواهش.

Milad7

تو این ویدئو کیفیت صفحه نمایش نوت8 از اس 9 بهتره 😐 در کل همیشه سری نوت به نسبت سری اس کامل تر و بهتر بودن… من قصد تعویض گوشی و خرید اس9 پلاس را داشتم ولی پشیمون شدم و تا عرضه نوت9 منتظر میمونم.

Pouya

دوست عزیز قبلانم گفتم هیچ وقت از اینجور تست ها صفحه نمایش رو مقایسه نکنید چون این مقایسه سرعته نه صفحه نمایش در نتیجه از کجا معلوم شرایط صفحه نمایش هر دو شرایط یکسان داشته باشن روشنایی و… شما مطمئن باش سامسونگ نمیاد صفحه نمایش اس 9 رو ضعیف تر از نوت بسازه در مورد اینکه نوت کامل تره که خب اره ولی نسبت به اس زمان خودش یعنی نوت 8 کامل تر از اس 8 نه اینکه نوت 8 کامل تر از اس 9 باشه که البته بحث قلم اس پن که فقط مخصوص سری نوته که جداست البته کلا درستش اینه که نوت با نوت مقایسه بشه اس با اس فبلت با فبلت چون کلا داستان این دو سری متفاوته ولی خب منتظر نوت 9 بمونید قطعا اون کامل تر از اس 9 خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)