حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 اکسپریا آر 1 (Xperia R1) و اکسپریا آر 1 پلاس رسما عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سونی

چهار ماه پیش بود که سونی اکسپریا آر 1 (Xperia R1) برای بازار هند رسما رونمایی شد. این میان رده که با اندروید 7 عرضه شده بود، حالا آپدیت اندروید 8 را دریافت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات سخت افزاری اکسپریا R1 در بخش پردازنده و حافظه های پردازشی عبارت است از چیپست اسنپدراگون 430، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی که برای دستگاه هایی در رده قیمتی حدود 600 تا 700 هزارتومان می تواند معقول باشد، البته این موبایل به بازار ایران عرضه نشده و فقط برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

آپدیت اندروید 8 اکسپریا آر 1 (Xperia R1) در هند رسما عرضه شده و کاربران می توانند آن را دریافت کنند. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از تغییرات این نسخه سیستم عامل برای دستگاه مذکور وجود ندارد اما حداقل موضوعی که می دانیم اضافه شدن قابلیت های اندروید 8 و آخرین آپدیت امنیتی از مورد انتظار است.

اکسپریا آر 1 (Xperia R1)

اکسپریا آر 1 (Xperia R1)

اما اگر بخواهیم مرور روی خود دستگاه داشته باشیم باید بگوییم نمایشگر اکسپریا آر 1 به اندازه 5.2 اینچ و رزلوشن HD در نظر گرفته شده است. اینکه مدل پلاس اندازه بزرگتری دارد یا خیر مشخص نیست و تنها تفاوت ارایه شده برای اکسپریا آر 1 پلاس را می توان در ارتقا حافظه های پردازشی به 32 و 3 گیگابایت برای حافظه داخلی و رم دید.

برای دوربین ها می توان از رزلوشن 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خبر داد. هر دوی این دوربین ها از سیستم فوکوس هیبریدی سریع با قابلیت دنبال کنندگی سوژه بهره می برند. باتری 2620 میلی آمپری برای این مشخصات مناسب به می رسد و حضور پورت Type-C برای آن یک حرکت به روز به شمار می رود. بنا به نیاز بازارهای در حال توسعه می بینیم که R1 دو سیم کارت هم هست.

به هر حال ارایه آپدیت اندروید 8 برای اکسپریا آر 1 خوشحال کننده است و دستگاهی در این رده قیمتی انتظار زیادی برای کاربران ایجاد نمی کند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این دستگاه اصلااااااا ارزش خرید نداره

nima1988

برا بازار ایران نبود!
دوما اگه وارد میشد حدود 600 تومن قیمتش میشد!
با 600 تومن چی میشه خرید؟!
پایین ردس!

Peiman

قطعا گزینه های خیلی بهتری هست از این گوشی .

nima1988

کدوم گزینه بهتر مثلا؟
لابد j3؟
یا گرند پریم پلاس؟!
تو این رنج قیمتی الجی کا10، y52017!
Y6 ll هست! ?
جدیدا تو بازار رفتی؟ ?

Peiman

یعنی تو واقعا داری از این گوشی دفاع میکنی؟؟؟؟

Peiman

Redmi Note 5A Prime
Honor 8 lite
در حال حاضر این دوتا تو ذهنمه اگر بگردی قطعا گزینه های بهتری هم پیدا میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)