حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت سارژ شدن باتری گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X، گلکسی نوت 8، وان پلاس 5T

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، سامسونگ، نوکیا، وان‌پلاس

همانقدر که عمر باتری باید برای شما اهمیت داشته باشد، حقیقت این است که سرعت شارژر شدن نیز مهم است. در پست پیشین مقایسه عمر باتری گلکسی اس 9+ با آیفون X، گلکسی نوت 8، وان پلاس 5T و نوکیا 8 را داشتیم و حالا نوبت به مثایسه سرعت شارژ شدن این دستگاه ها است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این فاکتور را نیز بررسی کنیم.

به صورت کلی می دانیم که سامسونگ مدت زیادی است فناوری شارژ سریع خود را معرفی کرده است. این فناوری که با گلکسی نوت 4 به دستگاه های سامسونگ راه یافت تا کنون هیچ تغییری نداشته ولی هنوز هم خیلی خوب عمل می کند. در این مدت شرکت های چینی راه حل های خود را پیش گرفته اند، مثلا وان پلاس از دش شارز (DASH charge) یا هوآوی از سوپرشارژ بهره برده اند و در کمال ناباوری بسیار قدرتمند و دوست داشتنی هستند!

اولین آیفون هایی که سریع شارژ می شوند آیفون های 2017 هستند که متاسفانه شارژر سریع درون جعبه آن ها وجود ندارد و باید جداگانه هزینه خرید آن را بپردازید. اگر پرداختید اما سرعت شارژ شدن بیشتری خواهید داشت که ارزشمند بودن یا نبودن بستگی دارد به راضی بودن به پرداخت هزینه هستید یا نه!

گلکسی اس 9+ دیرتر از گلکسی نوت 8 شارژ شدن و دلیل در باتری نسبتا کوچکتر آن است. در حقیقت گلکسی اس 9+ فقط نسبت به آیفون X سریع تر است آن هم اگر از شارژ بی سیم استفاده کند، فاصله بیشتر خواهد شد! نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این فاکتور چقدر برای شما مهم باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

این هم تست سرعت شارژ شدن بین گلکسی اس ۹ پلاس و وان پلاس ۵t و گوگل پیکسل ۲ و آیفون x که همین یه ساعت پیش کانال معتبره supersaf tv منتشر کرد
https://youtu.be/gBEbuFyuJaI
همونطور ک میبینید مقایسه خیلی خیلی خوبی بود
گلکسی اس ۹ پلاس با اختلاف ۱۰ دقیقه ای نسبت به وان پلاس دوم شد ولی اینم در نظر باید گرفت ک ظرفییت باتری گلکسی اس ۹ پلاس ۲۰۰ میلی آمپر بیشتر از وان پلاسه و میشه گفت سرعت شارژ تقریبا برابره

دکتر رسول آریان

مرسی امیر.

توی ویدیویی که ت ر ن ج ی گذاشته، سرعت شارژ گلکسی S9 پلاس رو زد 2 ساعت و 33 دقیقه. اما توی کلیپی که شما فرستادی، سرعت شارژ گلکسی S9 پلاس رو زد 1 ساعت و 42 دقیقه. توی تستی هم که دیروز فون آرنا منتشر کرد، سرعت شارژ شدن گلکسی S9 پلاس رو زده بود 1 ساعت و 45 دقیقه.

فکر کنم اختلاف زمانی سرعت شارژ این کلیپ با اون دوتای دیگه که تقریبا 1 ساعتی هست اختلافشون، یکم عجیب باشه.

ولی در کل سرعت شارژ گلکسی ها همیشه خوب بوده و کسی روی سرعت شارژشون بحثی نداره. مهم ماندگاری باطری هست که دیروز در تست فون آرنا ناامیدمون کرد اما در تست ویدیویی و تست دیروز وطنی، امیدوار شدیم دوباره. به هر حال تا اعلام نتایج GSM Arena صبر میکنم. خودم انتظار معجزه ندارم و به نظرم خودم اگر بازدهیش مثل همون S8 پلاس قبلی هم باشه راضی کنندس.

amir_galaxy

رسول جان همونطور ک میدونی سامسونگ در تنظیمات به کاربر اجازه میده ک فست شارژ رو خاموش کنه.ممکنه در این تست فست شارژ خاموش باشه.
این ویدیویی ک من گذاشتم مال کانال معروف و معتبره supersaf tv هست

دکتر رسول آریان

بله، درسته. تشکر.

hamid reza

میت 10 پرو واقعا از هر نظر گوشی قابل قبولیه و قیمتشم منصفانست

ahmad

آیفون با چه شارژری تو تست بود؟ فست شارژر؟

دکتر رسول آریان

نه. با شارژر معمولی بود.
نوشت آیفون ایکس با شارژر معمولی میشه 3 ساعت و 45 دقیقه. با شارژر سریع میشه 2 ساعت و 40 دقیقه.

به نظرت 3 ساعت و 45 دقیقه عجیب نیست برای یک باتری 2716 میلی آمپری؟ به نظرم خیلی زیاده.

راستش من تست سرعت شارژش رو فکر کنم غلطه. چون آیفون ایکس حدودا 3 ساعته شارژ میشه با شارژر کند. اینجا شد 3 ساعت و 45 دقیقه!

فکر کنم به خاطر این بود که موقع شارژ یکم با گوشی ها کار کرد.

به نظر برای تست سرعت شارژ باید اول گوشی رو خاموش کرد و بعد تست گرفت. وقتی که روشن باشه و اینترنتش وصل باشه و کلی پراسس اون پشت در حال اجرا باشن، به نظرم تاثیر میذاره.

ahmad

رسول جان با شارژ سریع 2 ساعت و 40 دقسقه نه دقیقا دو ساعت و اس 9 هم 1 ساعت و 42 دقیقه اره این عددهای نوشته شده غلطه فکر کنم الان تست کانال سوپر ساف تی وی رو دیدم

دکتر رسول آریان

آره. مال کانال Supersaf منطقی تر بود.

ahmad

یعنی دوربین و طراحی وان پلاس یکم بهتر بود گوشی بینظیری میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)