حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X

گوشی های شیشه ای، ارتفاع های کم و شکستن های عجیب! این اتفاقی است که شاید برای خیلی از ما رخ داده باشد اما با توجه به آن چیزی که در تست ها می بینیم، انتظارش را نداریم! حقیقت این است که این تجارب تلخ عموما پس از چندین بار زمین خوردن به وجود می آید اما این تست ها برای اولین بار موبایل را به زمین می زنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سقوط گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X را با هم ببینیم.

 

سامسونگ در جهت قوی تر شدن کیفیت ساخت گلکسی اس 9 از شیشه ای استفاده کرده که 1.2 برابر ضخیم تر از شیشه استفاده شده در گلکسی اس 8 (دلیل اصلی افزایش ضخامت گلکسی اس 9) است و این به ما انتظار عملکرد قوی تر نسبت به گلکسی اس 8 را می دهد. اینجا اما تست سقوط گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X را شاهد هستیم و می خواهیم ببینیم پرچمدارهای جدید سامسونگ و اپل در مقابل زمین خوردن چقدر مقاومند!

به صورت کلی می توان عملکرد مشابه را دید که در سقوط از ارتفاع بلند به اندازه قد شخص احتمال شکستن بالاست اما در سقوط از دیگر ارتفاع ها می توان امیدوار بود که دستگاه نشکند اما اگر این شرایط تکرار شود، احتمالا شاهد شکستن خواهیم بود. پیش از به پایان بردن مطلب باید ذکر کنیم که خطوط سبز روی نمایشگر آیفون X دیده شده به دلیل تست های ضد آب بودن دستگاه ایجاد شده و ارتباطی به تست سقوط ندارد، این موضوع را انجام دهنده تست عنوان می کند. البته نمی دانیم در انتهای ویدیو چرا فقط آیفون X را تست می کند و گلکسی اس 9+ تست نمی شود!

نظر شما چیست؟ فاکتور مقاومت در برابر ضربه چقدر برای شما اهمیت دارد؟ دلتان برای موبایل های آلومینیومی تنگ نشده است؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نابود شدن!
تست از روی پله انداختن رو به این خاطر برای سامسونگ انجام نداد، چون سامسونگ قبل از رسیدن به مرحله سقوط از روی پله، تاچش از کار افتاده بوده.

شیشه ای کردن گوشی هم جذب اثر انگشتش بالاس در پشت گوشی و مدام باید با دستمال تمیزش کنی، در ثانی شکننده اس.

یادمه هر سال گوریلا گلس نسخه جدید ساخته میشه ولی مدتیه که روی گوریلا گلس 5 متوقف شده. یعنی علمشون دیگه جواب نمیده که بخوان مثلا گوریلا گلس 5 رو به 6 ارتقا بدن؟

گوشی شیشه ای درخشان و جذابه، همچنین قابلیت شارژ بی سیم داره. گوشی فلزی محکمه ولی خط و خش پذیریش بالاس. چون آلومینیومه و زود خش میوفته.

به هر ترتیب عقل سلیم میگه یا خیلی مراقب گوشیت باش، یا براش یه گارد و گلس جنس خوب بخر.

ahmad

هر دو تو یه سطح بودن سامی یکم بد ظاهر شد یه سوال همون اول کار اون خطای روی صفحه آیفون چیه

دکتر رسول آریان

توی متن نوشته.

میگه مال تست قبلی بوده که آیفون ایکس رو انداختن توی آب، این بلا سرش اومده!

ahmad

س ی ن ا جان تست باتری اس 9 اومده البته مال فون آرنا اگه میشه بذارش

دکتر رسول آریان

واقعا متعجب شدم از نتایج تست باتریش. هر دو مدل نسبت به نسخه های مشابه پارسال پسرفت داشتن. حتی توی سرعت شارژ شدن هم چند دقیقه ای کندتر شدن.

صبر میکنم تا نتیجه تست باتری GSM Arena هم بیاد.

Pouya

نتیجشو رفتم دیدم واقعا ضد حال بود دوستان حالا این سایت معتبر تره یا جی اس ام ارنا؟ راستش تو فون ارنا تو قسمت اد فون اس 5 و اس 7 اج رو اوردم طبق اون اس 5 بهتر از اس 7 اج بود مگه میشه :/ امیدوارم باتریش خوب باشه چون باتری برام خیلی مهمه و منم تو فکر خریدشم نوت 8 که حدود 7 ساعت اسکرین میداد

Pouya

الان دیدم اس 6 اج پلاس با اختلاف زیادی بهتر از اس 9 عه باتریش تو این سایت مگه امکان داره؟ دیگه فک کنم هممون میدونیم نقطه ضعف سری اس 6 باتریش بود دیگه البته من نمیخوام کاری کنم که بگم چون نتیجه برند مورد علاقمو خوب نداده حالا دیگه معتبر نیس منم منتظر جی اس ام ارنا میمونم اما یکم عجیبه برام تستاش

ahmad

پویا جان من خیلی بررسی کردم جی اس ام معتبرتره ولی اونم دقیق نیس اصلا

Pouya

احمد جان ممنون بابت پاسخت سایتی رو میشناسی دقیق باشه ؟

ahmad

پویا جان یه کانالی تو یوتیوب بود مخصوص آیفون تست اون بشدت نزدیک بود به واقعیت ولی واسه اندروید چک نکردم نحوه تست هم اینجوره که یه نفر صبح گوشی رو که 100درصد شارژ داره تو کاربرد روزانه استفاده میکنه و در نهایت آخر شب شارژ باتری رو چک میکنه خیلی عالی بود همه کاری هم میکنه بازی و وبگردی و پرداخت موبایلی فیلم و عکاسی و..

Sadeghh

چون صفحه نمایش سامسونگ بعد از بار دومی که از سمت صفحه نمایش پرتاپ شد دیگه تاچش کار نمیکرد ولی ایفون هنوز سالم بود
واسه همین اخرش فقط ایفون رو تست کردن

mTAAHAAm

من به عنوان ی نمونه واقعی ضربه خوردن اس 7 اج را تجربه کردم. علیرغم اینکه صفحات نمایش آمولد خیلی جذاب هستند ولی با یک ضربه معمولی خسارت هنگفتی متوجه صاحب گوشی خواهد شد. شاید ال سی دی هم در مقابل همان مقدار ضربه آسیب ببیند ولی هزینه تعمیر یا تعویض صفحات آمولد خیلی خیلی بالاست.بر خلاف میل باطنی گوشی من به احتمال زیاد اچ تی سی خواهد بود(البته اگه اچ تی سی باقی بمونه)

علی شیخ زاده

نکن این کارو زدی نابود کردی ۱۰ میلیونو 😐

mohammad70

سلام
در این آزمون اپل از سامسونگ موفق تر بود به نظرم این تست خیلی کاربردی تر هست و تاثیر گذار در انتخاب،
این یارو یه تست نوکیا ۶ در مقابل ۳۳۱۰ قدیمی هم انجام داد که ۳۳۱۰ صفحه از بین رفت ولی چراغ صفحه کلید روشن میشد نوکیا ۶ هم با این که قطعاتی از صفحه نمایش جدا شده بود کار میکرد

Mortazavi

نظر شما چیست؟ فاکتور مقاومت در برابر ضربه چقدر برای شما اهمیت دارد؟ دلتان برای موبایل های آلومینیومی تنگ نشده است؟

چرا بخدا

موبایل های آلومینیومی خیلی حس اطمینان بهتری داشت واقعاً حیف شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)