حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی اس 9+ با اسنپدراگون 845 منتشر شد مقایسه با آیفون X

پس از مدت ها شایعات کم اهمیت و کم دیتا حالا یک سند لو رفته هیجان انگیز درباره گلکسی اس 9+ منتشر شده است. تقریبا همه می دانیم که گلکسی اس 9+ با چیپست اسنپدراگون 845 در بازار امریکا و یا همتایی هم قدرت با آن از خانواده چیپست های اگزینوس در بازار جهانی ارایه خواهد شد. امروز بنچمارک گلکسی اس 9+ با اسنپدراگون 845 منتشر شده که عملکرد جالب توجهی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این بنچمارک را ببینیم.

بنچمارک گلکسی اس 9+ با اسنپدراگون 845

بنچمارک گلکسی اس 9+ با اسنپدراگون 845

همانطور که در تصویر بالا می بینید دستگاهی از سامسونگ با مدل SM-G965 بنچمارک گرفته شده است. بدون شک می دانیم که SM-G965 همان گلکسی اس 9+ خواهد بود و در این بنچمارک با چیپست اسنپدراگون 845 تست شده است. اما این اعداد به چه معناست و عملکرد گلکسی اس 9+ چطور است؟

امتیاز 2422 در بخش تک هسته ای بنچمارک گلکسی اس 9+ حدودا 25٪ از عملکرد گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 بهتر است که عملکرد قابل قبولی است اما اگر با امتیاز تک هسته ای بی نظیر بنچمارک آیفون X که 4188 است مقایسه شود، هنوز خیلی عقب تر است. همچنین در بخش چند هسته ای هر چند امتیاز 8351 گلکسی اس 9+ می تواند حدودا 25٪ قوی تر از گلکسی نوت 8 ظاهر شود اما هنوز فاصله زیادی با رکورد +10 هزارای آیفون X دارد.

بنچمارک آیفون X

بنچمارک آیفون X

هر چند که اسنپدراگون 845 چیپست بسیار قوی است اما به صورت مشخص می بینید که عملکرد چیپست A11 Bionic آیفون X می تواند حداقل در بنچمارک GeekBench همه را پشت سر بگذارد. اینکه آیا این تفاوت قدرت در عملکرد روزمره احساس می شود یا خیر را مسلما خیر پاسخ می دهیم اما بهینه بودن iOS به اندروید دلیل اصلی سرعت بیشتر آیفون ها خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این بنچمارک گلکسی اس 9+ چطور است؟ آیا قدرت اسنپدراگون 845 آنقدر هست که برای یک سال پرچمداری اندروید کفایت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

من نه فن اپلم و نه سامسونگ… کلا به نظرم اینا فقط جنبه تبلیغاتی داره… اختلاف چندصدم ثانیه ای امروز پرچمدارا (تو سرعت و دوربین و صفحه نمایش) اصلا حس نمیشه تو عمل… تنها ملاک خرید باید طراحی و باطری و سیستم عامل(رابط کاربری) و قیمت!!! باشه… فک نکنم کسی بخواد با 2000 تا بنچمارک بالاتر پز بده… چون تو عمل فرقی نمیکنه… الان سری 600 اسنپ از پس همه کاری برمیاد…

Peiman

با اینکه ۲۰۰۰ هزار تا پایین تر اما قطعا سریعتر از آیفون . همون طور که نوت سریع تر بود

Sadegh462487

یه آیپد ایر 2 داشتم یعنی به تمام معنا سیستم عاملش ضد حال بود. حالا شما بگو بنچمارک محصولات اپل بی نهایت، با این سیستم عامل بسته و محدودش میخواد چه کنه

علی شیخ زاده

واسه یه دستگاه اندرویدی عالیه

mTAAHAAm

نمیدونم چرا باید همیشه اندروید عقب تر از اپل باشه؟

Rog_Pc_Gamer

از کامنتی که دادی فکر نکنم دو قرون گیر کاربران بیاد!

شما گویا بدون اینکه هیچ دلیل منطقی و فنی بیارین از ادبیات لمپنی استفاده میکنین!

چرا به بنچ توجه میکنید (تا زمان SD810 که بنچمارک مهم نبود؟ احیانا؟) اون موقع براتون real life مهم بود! حالا که اپل از اکثر گوشیای اندرویدی کند تره حالا بنچمارک و قدرت مهمه؟
حالا اپل بعد این همه سال ( اسنپ 835 سه ماه بعد a10 معرفی شده و توی چند هسته 20 درصد قوی تر بود شما گویا a10 یا a11 رو دارین با چیپ 8 ماه قبل کوالکام مقایسه میکنین این بار اولین باری بوده که تونسته از چیپ اپل از جیپ جدید کوالکام پیشی بگیره) حالا گویا دیگه تاریخ هم قراره برای این موضوع تحریف بشه! ( همیشه اپل از اندروید جلوتر بوده! ) این جمله چندانم منطقی یا بدون تعصب نیستش

یا خیلی تعصب به اپل دارین یا دنبال ایجاد تشنج هستین به غیر از این دو مورد دلیل دیگه ای نیستش با توجه به سابقتون

چیپ SD835 از لحاظ اپتیمایز بودن و عملکرد real-life چیپ A11 رو میگیره.

فراموش نکنید کوالکام برای رنج وسیعی دیوایس سیستم روی چیپ میسازه! و کوچکتر بودن در برابر عملکرد بهتر جز اهدافش هست. وگرنه هسته هاش اندازه هسته اپل بود (هسته های A10 دو برابر SD820 هست!) مطمئناً اپل در بنچمارک هم کاری از پیش نمی برد!

mTAAHAAm

چقدر زیاد نوشتی.خلاصشو بگو.

علی شیخ زاده

داداش گل گفتی بعضیا همینجوری یه چیزی میگن حالا یا واسه اعلام حضور یا افزایش ترنج ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)