حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 20 لایت در تنا تاییدیه دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

نوبتی هم باشد دیگر نوبت هواوی پی 20 لایت می‌باشد که شایعات گوناگونی را برای خود بسازد اما خوشبختانه خبری از شایعه دیگری فعلا نیست و این گوشی به صورت رسمی تاییدیه خود را از سمت تنا دریافت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سمت تنا این گوشی یک صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن 2280×1080 دارد. همچنین بر خلاف انتظار این گوشی از نسبت تصاویر 18:9 برخوردار نیست و نسبت تصویر پی 20 لایت چیزی در حدود 19:9 می‌باشد.

متاسفانه تصویری که از پنل جلویی این دستگاه گرفته شده زیادی تاریک است و جرئیات را به خوبی نشان نمی‌دهد اما با همان جزئیات کم نیز می‌توان فهمید که این دستگاه همانند دو برادر بزرگ‌تر خود، از طراحی آیفون ایکس استفاده کرده است و یک حاشیه کوچک در بالای نمایشگر خود دارد.

به اطلاعات منتشر شده از سمت تنا که برگردیم شاهد حضور یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی هستیم. همچنین دوربین دوگانه 16+2 برای پنل پشتی دستگاه در نظر گرفته شده است که به شما برای گرفتن تصاویر بوکه کمک زیادی می‌کند. هنوز مشخص نیست که پردازنده این دستگاه چی می‌باشد اما این گوشی توانایی ضبط ویدیو‌های 1080 را دارد.

اگر به صورت احتمالی پردازنده این گوشی را کایرین 659 در نظر بگیریم. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصاتی مشابه با مشخصات نوا 2 پلاس و گوشی‌های اخیر هواوی را برای ما پدید می‌آورد. همچنین باتری 2900 میلی آمپری این گوشی وظیفه تامین انرژی تمامی این قطعات را دارد.

طبق تصاویر منتشر شده از سمت تنا این گوشی در دو رنگ منتشر خواهد شد که یکی از این رنگ‌ها آبی تیره و دیگری آبی روشن خواهد بود. گرچه در هر دو مدل تمامی بدنه گوشی مشکی است و تنها برخی از عناصر بدنه مثل حاشیه دور دوربین و دکمه‌ها دارای این ویژگی هستند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

امروز کلا 2 تا خبر منتشر کردید!

یک روز 10 تا خبر پشت سرهم منتشر میشه، یک روز هم کلا هیچی.

Peiman

منم بارها انتقاد کردم نسبت به این وضعیت اما چیزی عوض نشده

Mortazavi

دقیقا ما اینهمه پول دادیم اونوقت فقط دوتا خبر??

ترنجی بهترینی

دکتر رسول آریان

به ص د ر ا جان هم پیام دادم از دیروز، هنوز آنلاین نشده. یک مقاله آماده کردم، اگر آنلاین بشه، احتمالا فردا منتشر بشه.

Peiman

دیشب رندر واضح هر سه تا گوشی منتشر شد . واقعاً طراحی نا هماهنگی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji