حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاکسی پرنده پورشه در دست توسعه است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، خودرو

وسایل نقلیه پرنده پس از وسایل نقلیه خودران یا حتی شاید پیش از آن تبدیل به یکی از ترندهایی خواهد شد که پیش از پایان یافتن نسل ما، حتما آن را خواهیم دید. شرکت های مختلف تلاش های خود را در این زمینه می کنند تا زمانی که نوبت به آغاز این عصر از وسایل حمل و نقل شد، همانند نوکیا در مقابل اپل و سیر تغییرات کیش و مات نشوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تاکسی پرنده پورشه بیشتر بخوانیم.

شاید وقت آن است یکی از آیتم های لیستی که هیچ وقت فکر نمی کردید پورشه به آن ورود کند را خط بزنید! به گزارش Automobilwoche پورشه در حال توسعه تاکسی پرنده خود بوده و رونمایی از طرح اولیه آن نزدیک است. البته اینکه لزوما وسیله نقلیه مذکور “تاکسی” باشد مشخص نیست اما می دانیم آن ها روی یک وسیله حمل و نقل پروازی که احتمالا تک سرنشین باشد، در حال توسعه هستند.

در حال حاضر هنوز اطلاعات زیادی برای انتشار وجود ندارد اما جالب است بدانید نمونه پورش نیازی به گواهینامه وسایل حمل و نقل پروازی نخواهد داشت و اکثر موارد به صورت خودکار صورت می پذیرد. هر چند دورشه هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است اما مشخصا چنین ایده ای در جریان است.

به گفته Detlev von Platen مدیر فروش پورشه برای رفتن از دفتر پورشه به فرودگاه اشتوتگارت با وسیله نقلیه حدود نیم ساعت زمان نیاز است، آن هم اگر خوش شانس باشید ولی با استفاده از این وسیله نقلیه در حال توسعه که ما با نام تاکسی پرنده آن را می شناسیم، زمان مورد نیاز برای مسافت مذکور تنها 3.5 دقیقه است، یعنی تقریبا یک دهم!

ممکن این تصمیم برای ورود پورشه به صنعت وسایل حمل و نقل پروازی و حتی وسایل حمل و نقل خودران کمی عجیب باشد، آیا لعنت علاقه مندان استفاده از چرخ دامن آن ها را نمی گیرد!؟ از شوخی که بگذریم به نظر می رسد فشارهایی روی آنها وجود داشته تا به این دسته بندی دستگاه ها وارد شوند. دلیل را می توان در ورود رقبایی همچون Daimler و Geely (شرکت پشت پرده ولوو) به زمینه مورد بحث دانست. حتی شرکت Volkswagen که مالک پورشه است دستی بر آتش دارد و با ایرباس همکاری کرده که طرح مفهومی ماشین پرنده را اجرا کنند.

به صورت کلی می توان گفت اگر پورشه نخواهد به زمینه وسایل حمل و نقل پروازی ورود کند، از موج تعویض نحوه حمل و نقل عقب خواهد افتاد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید آینده وسایل حمل و نقل عمومی به چه شکل است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بین تمام خودرو سازای جهان من عاشق پورشه م . بی نظیر??
فک کنم یه بار دیگه هم گفته بودم??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)