حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ملاقات با پورشه ۹۱۱ turbo مدل ۲۰۱۷

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

بعد از بروزرسانی دو نسخه Carrera  و Carrera S برای سال۲۰۱۷  دریافتیم که فاصله زیادی با بروزرسانی جدید سری ۹۱۱ برای دو نسخه توربو و توربو اس نداریم.

بالاخره بعد از کمی صبر تصاویر و اطلاعات دو نسخه جدید توربو ۹۱۱ هم رسیدند، مانند دو نسخه کررا و کررا اس، دو نسخه جدید یعنی توربو و توربو اس هم با امسال با افزایش نزدیک به ۲۰ اسب بخاری فدرت همراه بودتد که قدرت آن ها به ترتیب به ۵۴۰ و ۵۸۰ اسب بخار رسیده است که البته هنوز با همان حجم موتور ۳٫۸ لیتری عرضه خواهند شد که از بابت کم نشدن حجم موتور بسیار خوشحال هستیم! این دو نسخه با گیربکس ۷سرعته دو کلاچه ویژه پورشه (PDK) به همراه سیستم انتقال قدرت AWD همراه شدند که شتاب ۰-۱۰۰  را برای نسخه توربو ۲٫۹ ثانیه و برای مدل  توربو اس ۲٫۸ ثانیه را رقم زدند. همچنین سقف سرعت نسخه توربو اس جدید به رقم سرسام آور ۲۰۵ مایل بر ساعت یا ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت میرسد!

download (2)

در نمای بیرون هر آن چیز که یک کررا ۲۰۱۷ را زیباتر میکند،به مدل های توربو نیز آمده اند؛ مانند چراغ های برجسته دنباله دار جدید برای عقب، بازنگری جزیی در مورد ظاهر در ها و چراغ های جلو همراه با دو LED افقی. سر اگزوز ها نیز کرومی در حالت استاندارد مشکی-کرومی برای مدل اس می باشند. در حالت کلی نسخه جدید کمی طراحی شلوغ تری نسبت به قبل دارد.

در نمای داخلی باز هم تغییرات بیشتر شبیه به یک کررا ۲۰۱۷ هستند، جایی که یک فرمان جدید با الهام از نسخه ۹۱۸ دیده میشود. یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی جدید کار سیستم اطلاعات و سرگرمی را انجام میدهد که البته قابلیت رهیابی با کمک GOOGLE Earth و GOOGLE Street View  را دارد، سنسور های کمک کننده پارک در جلو و عقب و همچنین لامپ های داخلی LED پویا و رینگ های ۲۰ اینچی با ترمز های سرامیکی پورشه در جلو و عقب نیز حضور دارند.

download (1)

اولین پرده برداری از این نسخه ها ماه آینده در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ میباشد.اگر علاقه به داشتن و خریداری این نسخه هاهستید، باید حداقل ۱۵۹۰۰۰ دلار ناقابل را برای مدل پایه توربو و ۱۸۸۰۰۰ دلار برای مدل توربو اس کنار بگذارید! البته این قیمت ها برای نسخه کبریولت آن ها به ترتیب ۱۷۱۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰ دلار میباشند.

[su_button url=”http://www.caranddriver.com/porsche/911-turbo-turbo-s” background=”#32a164″]Car and Driver[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

الان من تو دوراهی موندم کدوم مدل رو بردارم!!! :whistle: :whistle: :whistle:
خیلی ممنون جناب آقای امیرحسین برتری

nima.b

اگه تونستی تصمیم بگیری منم در جریان بزار چون واقعا نمیتوم انتخاب کنم :whistle:
البته اگه پایه باشی از هرکدوم یکی بگیریم بعضی وقتا باهم عوض میکنیم 🙁

Samsung--Electronics

من نسخه نسخه کبریولت توربو اس رو می خرم!! رنگ آبی! یا قرمز
شما هم مدل پایه توربو اس رو بخرید!! رنگ زرد
درگ تست هاش هم می زاریم. اختصاصی ترنجی می شن!!
فقط شما میاید نمایندگی پورشه شهرمون یا من بیان نمایندگی شهر شما؟؟؟ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
یه قیمت هم بگیرید ببینید کدوم نمایندگی ارزون تر هست!! البته با نظارت پورشه نباید قیمت فرق داشته باشه!! :whistle: :whistle:
من در حال خرید : :mail: :mail: :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین برتری