حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام گوشی‌های جدید سری P توسط هواوی مشخص شد

شرکت هواوی طی چند هفته آینده در روز 7 فروردین ماه قصد رونمایی از سری جدید گوشی‌های P خود را با نام‌های پی 20، پی 20 پرو و پی 20 لایت دارد اما تا به الان مشخص نبود که آیا عدد 20 برای این سری انتخاب می‌شود و شاید شاهد حضور هر سه گوشی با عدد 11 باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مراسمی که هواوی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های پی خود در نظر گرفته است در روز 27 مارس ( 7 فروردین ) در شهر پاریس می‌باشد. از آنجایی که تنها چند هفته به این مراسم مانده، هواوی در تبلیغی در شهر بارسلونا اسم سری جدید گوشی‌های خود را تایید کرده است. اما موضوعی که حالا پیش می‌آید این است که آیا نسخه عادی و پرو به دوربین سه گانه مجهز خواهند شد؟

در تبلیغی که در بیلبورد تبلیغاتی انجام شده است نام دو گوشی پی 20 و پی 20 پرو مشخص شده است که ابهاماتی که درمورد نسخه پلاس وجود داشت را نیز از بین برده است.

در این تبلیغ نیز متنی با موضوع ” تولد دوباره عکس برداری نزدیک است” نیز گفته شده است که به احتمال زیاد به موضوع دوربین سه تایی این دو گوشی ربط دارد. البته در تیزر‌های قبلی حرف More دارای 3 “o” بود و این مورد نیز جالب است که چرا در این تبلیغ از سه حرف O استفاده نشده است.

طبق شایعات منتشر شده پی 20 پرو از دوربین سه گانه برخوردار است. یکی از لنز‌های این دوربین برای ثبت تصاویر رنگی و دیگری برای ثبت تصاویر سیاه سفید می‌باشد که در نسل‌های قبلی نیز این مورد را دیده بودیم اما لنز سوم در این گوشی از نوع تلفوتو است و به شما برای گرفتن تصاویر از دور به کمک فناوری زوم 2 برابری کمک می‌کند. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.0 قرار گرفته است.

به غیر از دوربین، پی 20 پرو به احتمال زیاد از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. همچنین پردازنده کایرین 970 نیز برای هرچه بهتر شدن این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

صفحه نمایش پی 20 پرو یک صفحه نمایش 6 اینچی با زلوشون 1080×2160 می‌باشد که با وجود باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خیال شمارا از بابت عمر باتری راحت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خب پس نسخه لایت هم معرفی نمیشه . این دوربین سه گانه هم چیز خاصی نیست فقط قبلا با دوربین دوم عکس سیاه سفید می‌گرفت الان لنز تله فوتو هم اضافه کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji