حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی سامسونگ از یک گوشی دیگر با نام Samsung Xcover 5

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

از گلکسی اس 5 به اینور سامسونگ هر ساله بعد از معرفی گوشی‌های سری S خود اقدام به معرفی یک مدل دیگر از آن‌ها با نام Active نیز می‌کرد و ظاهرا امسال نیز باید شاهد معرفی نسخه دیگر گلکسی اس 9 باشیم. به احتمال زیاد سامسونگ درحال کار بر روی نسخه جدید سری Active خود می‌باشد اما اینبار این گوشی با نام اکتیو وارد بازار نمی‌شود و باید شاهد معرفی نسل جدید این گوشی باشیم. تصویر این گوشی نیز از پنل پشتی در وبسایت‌ها پخش شده است ولی هنوز معلوم نیست دقیقا این گوشی متعلق به چه مدل ساده‌ای از دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود.

از آنجایی که پارسال سامسونگ از اولین گوشی سری ایکس کاور پرده برداشت این احتمال را می‌دهیم که این گوشی نیز یکی دیگر از گوشی‌های این سری باشد. حال چرا؟ به دلیل اینکه این گوشی در قاب پشتی خود هیچ سنسور اثر انگشتی ندارد و نسخه اولین ایکس کاور نیز به همین صورت بود.

البته این موضوع را فراموش نکنید که گلکسی اس 9 به تازگی معرفی شده و شاید این گوشی مدل صنعتی و نظامی اس 9 باشد. گرچه اگر این مورد درست بود باشد شاهد حضور سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دستگاه، همانند نسخه اکتیو گلکسی اس 8 می‌بودیم.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده است و تنها تصویر این گوشی در وبسایت‌ها موجود است. اما به احتمال زیاد به زودی شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از این گوشی خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اینا رو برای شرایط خاص میسازه.

mega08

نه بابا . نمیدونستم فک کردم همینجوری میسازه !!!

xcoverو قبلا هم ساخته بود سال 2011 بود اگه اشتباه نکنم . اولین سری xcover ک لمسی بود ساخت.

لطفا نویسنده علاوه بر ترجمه ی متن اطلاعاتشو هم بالا ببره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji