حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هواوی پی 20 لایت دوباره فاش شد!

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

درحالی که نمایشگاه MWC درحال اجرا است، ایوان بلس ( Evan Blass ) اقدام به انتشار اطلاعاتی درمورد هواوی پی 20 لایت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.هواوی قصد رونمایی از نسل جدید سری P خود را با نام‌های پی 20 ، پی 20 لایت و پی 20 پرو دارد. از آنجایی که تنها کمتر از یک ماه به مراسم هواوی مانده، اطلاعات جدیدی از نسخه لایت این سری منتشر شده است.

همانطور که می‌دانید طبق شایعات نسخه عادی و پروی پی 20 از دوربینی سه گانه برخوردار خواهد بود ولی وقتی که ایوان بلس اطلاعات نسخه عادی را منتشر کرد و به این موضوع اشاره کرد که شاید این گوشی از دوربین دوگانه برخوردار باشد انگار همه امید‌ها به ناامیدی تبدیل شد و همگی منتظر منتشر شدن اطلاعاتی از نسخه پرو بودند که به احتمال زیاد دیگر پی 20 پرو از دوربین سه گانه برخوردار خواهد بود.

هواوی پی 20

امروز نیز ایوان بلس در توییتی، تصویری از نسخه لایت این سری را منتشر کرده است که از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسخه عادی ندارد. اما یکی از مهم‌ترین تغییرات در طراحی نسخه لایت، محل قرار گیری سنسور اثر انگشت است که در نسخه عادی در جلوی دستگاه و در نسخه لایت در پشت دستگاه قرار گرفته است.

بر اساسط شایعاتی که اخیرا منتشر شده معلوم شده است که پی 20 لایت از پردازنده کایرین 659، همانند دیگر گوشی‌هایی که اخیرا هواوی اقدام به معرفی آنها کرده است، استفاده می‌کند. همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که برای یک گوشی میان‌رده قابل قبول می‌باشد. پی 20 لایت نیز همچنین از دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برخوردار است که هنوز معلوم نیست تحت برند لایکا باشد یا خیر اما این دوربین قابلیت زوم هیبریدی را دارد.

هواوی پی 20 لایت

هواوی پی 20 لایت

بخش نرم افزاری این دستگاه نیز به خوبی خود گوشی است و هواوی از آخرین نسخه اندروید، اندروید اوریو به صورت پیشفرض برای سیستم عامل این دستگاه استفاده کرده است.

سری جدید پی هواوی به زودی در 7 فروردین ماه رونمایی خواهند شد و تا آن روز احتمال انتشار اطلاعات بیشتری از مدل‌های دیگر نیز وجود دارد.

نظر شما درمورد این سری چیست؟ آیا هواوی همانند میت 10، گوشی کاملی از خانواده پی خود معرفی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad
سینا عطایی

ممنون از پیشنهادتون

ahmad

خواهش میکنم

Pouya

عکاسی 104 فیلمبرداری 91 عالیه ! ترکوند البته توقع داشتم صفحشم که عالی باتریم فک میکنم بین خوب خیلی خوب باشه ولی نه عالی

دکتر رسول آریان

به به
دیروز صفحه نمایشش رو دیسپلی میت بهترین اعلام کرد. امروز هم DXO دوربینش رو بهترین اعلام کرد.

دقیقا دوتا ویژگی مهم. صفحه نمایش و دوربین

ahmad

طراحی هم که جزو بهتریناس فقط میمونه باتری

دکتر رسول آریان

اس 9 پلاس که در همه زمینه ها جزء بهترین هاست، اما جزء بهترین ها بودن فرق داره تا اینکه واقعا به عنوان بهترین اعلام بشه. من خوشحالم که تلاش سامسونگ نتیجه داد و در بخش دوربین و صفحه نمایش به عنوان Rank #1 اعلام شد.

اما یه مقایسه ای کردم در مورد امتیازهایی که DXO داده:

امتیاز آیفون ایکس در DXO برابر با 97 شده بود
بخش عکاسی 101 بود، بخش فیلم برداری 89

امتیاز گوگل پیکسل 2 در DXO برابر با 98 شده بود
بخش عکاسی 99 بود، بخش فیلم برداری 96

امتیاز گلکسی S9 پلاس در DXO برابر با 99 شده
بخش عکاسی 104 شده، بخش فیلم برداری 91

پس تا الان گلکسی S9 پلاس در بخش عکاسی بهترین هست و در بخش مجموع هم بهترین هست. اما در بخش فیلم برداری همچنان گوگل پیکسل 2 بهترینه.

ahmad

آیفون 10 و اس 9 پلاس جزو بهترینا هستن دقیقا گوشیهایی که من دوس دارم هستن آیفون که محاله ولی اس9پلاس رو سعی میکنم بخرم فقط به شرطی که امتیاز باتری تو جی اس ام بالای 90 باشه

دکتر رسول آریان

اس 8 پلاس امتیاز باطریش 88 شد.
اینم احتمالش هست همون حدود باشه.
به نظر نمیاد جهش خیره کننده ای داشته باشه. در کل همین 88، 89، 90 رو بزنه، خیلی خوبه اما عالی نیست.

من به سایت فون آرنا هم نگاه میکنم همیشه، برای بررسی باتری ها. اونجا گلکسی S8 پلاس، براش 8 ساعت دوام باتری ثبت شد. به صورت کاملا لب مرزی، عنوان Excellent رو گرفت. چون اگر میشد 7 ساعت و 59 دقیقه، بهش عنوان Good میداد.

علی شیخ زاده

کرین ۶۵۹ رو میبینم حالم بهم میخوره نزدیک ۱۵ مدل با این پردازنده معرفی کرده اه

Peiman

سامسونگ اینقدر عالی عمل کرده که حتی زیر خبر هواوی هم در مورد گوشیاش بحث میشه??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji