حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 2 با 6 گیگابایت حافظه رم در آسیا عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی

سونی از دیرباز علاقه زیادی به حافظه رم زیاد نداشت و باز از همان دیرباز تفاوت ریزی بین موبایل های عرضه شده در بازارهای در حال توسعه و توسعه یافته داشت. برای مثال مدل های دو سیم کارت پرچمدارهای اخیرش با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می شود اما مدل های تک سیم 32 گیگابایت! اکسپریا ایکس زد 2 با 4 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است و حالا به نظر می رسد که این مدل در آسیا با حافظه رم بیشتری به فروش می رسد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکسپریا ایکس زد 2 با 6 گیگابایت حافظه رم

اکسپریا ایکس زد 2 با 6 گیگابایت حافظه رم

همانطور که در لیست مشخصات اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) می بینید، حافظه رم 6 گیگابایت ذکر شده است. این لیست مشخصات در سایت سونی تایوان درج شده و برای مدل H8296 اکسپریا ایکس زد 2 معتبر است. مدل جهانی اکسپریا ایکس زد 2 همچنان 4 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.

اما پرسش اصلی این است که چه مدلی با چه مقدار حافظه رم به بازار کشورمان عرضه می شود؟ پاسخ این پرسش هنوز مشخص نیست اما می توان حدس زد که نسخه 6 گیگابایتی برای بازار کشورمان محتمل باشد.

حافظه رم چقدر برای شما اهمیت دارد و آیا یکی از ملاک های اصلی خرید است؟ چقدر حافظه رم را برای یک موبایل اندرویدی کافی می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed393

به نام خدا من یک کاربر حرفه ای هستم که همه چیز میدانم
ما با گوشی هواوی و گوشیهای چینی کره ای خود فتوشاپ و 3dmax کار میکنیم و افترافکت و پریمیر و رندرینگ انجام میدهیم و همچنین بازیهای گرافیک بالا در حد پلی استیشن ۴ بازی میکنیم به همین دلیل باید در حد ps4 یعنی ۸ گیگ رم باید روی گوشی خود داشته باشیم
این سونی هم بدرد نمیخوره رمش ۴ در حالی که گوشیای چینی همشون ۶ یا۸ هستن

ahmad

خخخخخ چرا این مدلی کامنت گذاشتی

Pouya

یادش بخیر دبستان یه معلم داشتم هر وقت یکی تو حرفش میگفت ما میگفت برای چی میگی ما مگه تو چند نفری؟باید بگی من (سو تفاهم نشه منظورم به شما نبود یاد خاطراتم افتادم ولی لحن خاصی داشت کامنتت)

Peiman

این نسخه وقتی دفاع کردن داشت که سونی تو اکثر بازار های دنیا عرضه کنه و همچنین نسخه ۶ گیگابایتی حافظه ۱۲۸ داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)