حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید هوآوی پی 20 پلاس و هوآوی پی 20 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

درباره هوآوی پی 20 (Huawei P20) و دوربین سه گانه آن شایعات زیادی وجود دارد و اصلا دلیل آن را نمی فهمم! به هر حال حدود یک ماه تا رونمایی رسمی این دستگاه باقی مانده و از یک ماه پیش شایعات مربوط به آن در حال انتشار است و این کمی عجیب است. حالا اما رندر جذابی درباره هوآوی پی 20 پلاس و هوآوی پی 20 منتشر شده که بد نیست آن را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

در تصویر اصلی مطلب می بینیم که هوآوی پی 20 پلاس با دوربین سه گانه دیده می شود. این رندر که دوربین سوم آن خیلی عجیب دیده می شود (!) شبیه به رندر هوآوی پی 20 با دوربین دوگانه است! هنوز مشخص نیست که هوآوی واقعا می خواهد دوربین سه گانه واقعی روی هوآوی پی 20 یا پی 20 پلاس استفاده کند اما وقتی تیزر آن را دیدیم، این حدس در ذهن ما خیلی قوت گرفت.

نام هوآوی پی ۲۰ (Huawei P20) و اشاره به دوربین ۳ گانه در یک ویدیو کوتاه رسمی

در تیزر بالا کلمه mooore سه عدد O وجود دارد که می تواند نوید حضور 3 دوربین برای هوآوی پی 20 باشد. اما رندر دیگری که مربوط به هوآوی پی 20 می شود و دو دوربین دارد را می توانید در تصویر زیر ببینید:

هوآوی پی 20

هوآوی پی 20

اطلاعات بیشتری درباره این دو دستگاه وجود ندارد اما شایعاتی درباره وجود نمایشگر دارای زائده نیز برای هوآوی پی 20 و پی 20 پلاس دیدیم. به صورت کلی چندین رندر متفاوت با چند ظاهر ناآشنا برای هوآوی پی 20 و پی 20 پلاس دیده شده و نمی توان حدس زد که کدام یک صحیح است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید هوآوی پی 20 یا پی 20 پلاس با دوربین سه گانه رونمایی شود یا این صرفا یک حقه با استفاده از هوش مصنوعی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عجب داستانی شد این طراحی پی 20 یه بار با دوربین دوگانه بیرون زده یه بار سه گانه عجیب غریب در کل اصلا محصولات هواوی رو تداعی نمیکنه و یه تقلید ناشیانه به حساب میاد

علی شیخ زاده

خداکنه حداقل دوربینش برامده نباشه

علی شیخ زاده

احتمالا نسخه پرو دوربین ۳گانه داره

mTAAHAAm

این تصاویر خیلی گویا نیستند.

Peiman

طراحی پشتی زیباست . هرچند نمی دونم دوربین چقدر برامدس . طراحی جلو هم طبق چیزایی که قبلا لو رفته بود تعریفی نداره . هرچند پیش بینی کرده بودم mwc امسال خیلی جذابه ولی جذاب نبود ولی به نظر میرسه شهریور جذابی رو پیش رو داریم(?)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)