حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به الجی وی 30 اس تینکیو (LG V30s ThinQ): تفاوت را پیدا کن

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

الجی وی 30 اس تینکیو (LG V30s ThinQ) رسما معرفی شد و اطلاعات مربوط به آن را در ترنجی با هم دیدیم و خواندیم. حالا وقت آن است که نگاهی از نزدیک به آن داشته باشیم و تفاوت ها را با الجی وی 30 پیدا کنیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الجی وی 30 اس تینکیو (LG V30s ThinQ) دستگاهی است با حداقل تغییرات نسبت به الجی وی 30 (LG V30) که پیشرفت های ویژه نرم افزاری و حافظه رم و حافظه داخلی داشته است. این دستگاه که قرار است پلی میان الجی وی 30 و پرچمدار بعدی ال جی باشد، تفاوت زیادی با الجی وی 30 ندارد ولی برای خالی نبودن عریضه می تواند دستگاه خوبی باشد.

در بخشی از صحنه دیدیم که هوش مصنوعی ال جی ThinQ می خواهد الجی وی 30 اس تینکیو را شناسایی کند اما متاسفانه آن را آیفون اعلام می کند و لینک خرید به آن می دهد! این دستیار هوشمند صوتی قبلا در CES 2018 نیز روی ربات های دمو کمی آبروریزی به بار آورده بود.

نظر شما درباره الجی وی 30 اس تینکیو (LG V30 TihnQ) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این گوشی فروش خوبی رو تجربه نمیکنه همون‌طور که همتون میدونید . بخش موبایل الجی سردرگمه . اصلا نمیدونه چی میخواد. بقیه کمپانی ها برای پنج سال آینده برنامه ریزی کردند الجی برای گوشی بعدیش برنامه درست حسابی ندارد . یه بار لغو می‌کنه یه بار نمیکنه یه بار…
آخه منطقی تیر بیاد الجی جی ۷ معرفی کنه شهریور ال‌جی وی ۴۰ ؟؟؟

علی شیخ زاده

یه حرکت پوچ و بی هدف از الجی

Phinker

بابا کم چرا بگو همین نسخه وی 30 بالای 4 5 میلیون تا الان فروختن اینم دقیقا نسخه ارتقا یافته وی 30که هوش مصنوعی داره حالا بده میخواد امسال یه پرچمدار اضافه تر معرفی کنه تو مشکلی داری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)