حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک : اپل در حال کار بر روی محصولی است که تا چند سال آینده برای عرضه آماده نخواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

از چند جهت می‌توان شرکت اپل را به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و نوآور نامید. اپل، سعی در رونمایی محصولاتی دارد که به صورت کامل رونمایی شود. منظور از کامل، محصولی است که بتواند نقش خودش و جایگاه خودش را در تمامی موارد به خوبی ایفا کند. همانند ساعت هوشمند و یا دیگر دستگاه‌های این شرکت، اکوسیستم اپل را بسیار کامل نشان می‌دهد. تیم کوک در آخرین صحبت‌های خودش گفت که در حال کار بر روی محصولی است که اولین نشانه‌های حضور در بازار را در سال ۲۰۲۰ باید ببینید. در ادامه همراه باشید.

آیا خود اپل هم در مورد عینک AR صحبت می‌کند؟ در حالی که بسیاری از افراد معتقدند که فاصله زیادی تا رونمایی از عینک اپل نداریم، خود اپل صحبت از سال ۲۰۲۰ می‌کند! البته اگر به یاد داشته باشید اکتبر سال گذشته اپل گفت که فناوری AR هنوز به اندازه کافی به بلوغ و رشد نرسیده است. اپل شرکای زیادی برای تولید محصولات خودش دارد. یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه گفته است که عینک‌ واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد و در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.

بخش تحقیق و توسعه اپل روندی بسیار منطقی را در پیش دارد. این که دستگاهی را در اولین فرصت رونمایی کند و به سراغ بهبود‌های آن در نسخه‌های بعدی بروند اصلا در سیاست اپل نیست. همانطوری که بسیاری از شرکت‌های معروف همچون گوگل و مایکروسافت عینک‌هایی مبتنی بر این فناوری را رونمایی کردند اما اکنون کمترین خبری از آن‌ها نیست! اپل دستگاهی را معرفی می‌کند که در همان قدم اول ضمن هماهنگی با اکوسیستم اپل، جامعه کاربری و اپلیکیشن‌های مربوط را نیز به صورت گسترده تحت پوشش قرار می‌دهد.

در هر صورت به نظر می‌رسد در سال جاری نیز خبری از عینک اپل نباشد مگر این که شایعه‌های مربوط اشاره به دستگاهی دیگر داشته باشند و خود تیم کوک اشاره به دستگاهی دیگر!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....