حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری احتمالی از سونی اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت (Xperia XZ2 Compact) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار، سونی، شایعات

شخصا خاطره بسیار خوبی را از کار کردن با سری دستگاه‌های کامپکت سونی دارم. دستگاه‌هایی با ابعاد ریز اما مشخصات بسیار عالی می‌توانستند نیاز بسیاری از افراد را کامل برطرف کنند. همانطوری که روز گذشته نیز برای شما گفتیم سونی قصد رونمایی از پرچمدارانی تازه نفس را دارد و به نظر می‌رسد نسخه کامپکت هم در این نمایشگاه رونمایی شود. در ادامه همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید دیروز سونی تیزری را در مورد پرچمدار جدیدش منتشر کرد و با توجه به نوع تصویر ما گفتیم که احتمال زیاد خمیدگی خاصی در پشت دستگاه اعمال شده است. به نظر می‌رسد ظرافت طراحی برای سری کامپکت لحاظ نشده باشد و باید منتظر دستگاهی با زبان طراحی گذشته باشیم. تصویر زیر را ببینید:

در سمت چپ اکسپریا زد ۵ کامپکت را می‌بینید و در سمت راست هم تصویری احتمالا از Xperia XZ2 Compact است. واقعا نمی‌توان گفت این تصویر درست است یا خیر یا شاید حتی یک ماکت و نمونه غیر اصلی باشد اما با توجه به صحبت‌های انجام شده ماهیت Xperia XZ2 Compact با درصد بالایی قطعی خواهد بود.

در این تصویری خبری از حضور جک 3.5mm و یا سنسور اثرانگشت نیست که باید ببینیم راهکار جدید سونی در این دو زمینه به چه صورت است. نظر شما در مورد دستگاهی با ظاهر بالا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بابا سونی حاشیه هارو کم کن چیکار به این کارا داری ای بابا

Dariushrd

امیدوارم این نباشه

Peiman

حتی باتری ۱۰۰۰۰ میلی امپری هم برای این ضخامت قابل قبول نیست . خیلی افتضاحه

siavash-t

یه بار یه خبری تو ترنجی کار کردند با این موضوع و تصویر که سونی حاشیه ها رو کم کرده. خیلی خوشحال شدم. ولی حالا…

Mortazavi

سیاوش جان حاشیه‌های بالا و پایین خیلی کم شده و اگه دقت کنی حتی از نصف زی۵ هم کمتره
ضخامت فریم هم با توجه به قوس پشت تقریباً نصف شده که خیلی به زیبایی گوشی کمک کرده
گوشی هایی که قوس پشت دارن خیلی ضخیم دیده نمیشن مثل وان ام۸ که حدود ده میل بود ولی خیلی زیبا و خوشدست بود

احتمالاً این همون گوشی ۵اینچیه ۱۸:۹ هست که ترنجی خبرشو گذاشت ولی من دوست داشتم ۴.۷ اینچ و ۱۶:۹ می‌بود (مثل آی۸ یا وان ام۷)و حاشیه ها رو کم میکرد اینجوری خیلی خوشدست زیبا میشد و مساحت مفید صفحه نمایش هم بیشتر میشد.
البته این نظر شخصیمه و میدونم اکثر دوستان ترند روز که ۲:۱ هست رو ترجیح میدن

siavash-t

دوست من هر چقدر این ضخامت کمتر بشه به نفع خود سونی و مشتریاشه. من و بقیه که با سونی پدر کشتگی نداریم که. اگه یه بار پول داشته باشم و از لحاظ قیمت و ظاهر و امکانات پرچمدار سونی بهتر باشه خب میرم سمت سونی. اینکه به قول یکی فروش پایین سونی نسبت به بقیه رو به سیاست و حماقت و سادگی مردم کل دنیا (به قول یکی) نسبت بدیم، با عرض معذرت حماقت و بی شعوری محضه. سونی هم به خودش بجنبه می تونه پیشرفت کنه.

Mortazavi

اولین کامپکت زیبای سونی بعد از z3c

به نظرم حاشیه های کم بالا پایین و نبود حاشیه در کناره ها و قوس پشت گوشی خوشدست ترین گوشی ۲۰۱۸ رو نشون میده ضمن اینکه قوس پشت گوشی ضخامت رو زیاد می‌کنه ولی تو دست و به چشم معلوم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....