حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو معرفی رسمی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact)

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت دقیقا در ادامه فلسفه مدل های “کامپکت” سونی عرضه شده است و این یعنی تمام مشخصات سخت افزاری عالی پرچمدار اصلی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 را در خود دارد اما فشرده تر یا صحیح تر بگوییم، کوچکتر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) را از نگاه سونی ببینیم و بشناسیم.

اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت در نگاه اول کمی تپل به نظر می رسد و وقتی به لیست مشخصات آن مراجعه می کنید و ضخامت 12.1 میلی متری آن را می بینید و برای یک موبایل 5 اینچی وزن 168 گرمی را مطالعه کرده، در نهایت حجم باتری 2870 میلی آمپری آن بغض تان را خواهد ترکاند! بله، متاسفانه به نظر می رسد نه اکسپریا ایکس زد 2 و نه اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت هیچ کدام دستگاه های خوش طراحی نباشند اما یک دلیل مشخص وجود دارد و آن شاید خمیده بودن پشت دستگاه و طراحی جدید باشد اما به هر صورت نمی توان گفت توجیح خوبی است.

اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت همانند مدل بزرگتر خود از مزایای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845، دوربین با قابلیت ثبت فیلم 4K HDR و حرکت آهسته 960 فریم بر ثانیه FHD و  در نهایت استفاده از قابلیت 3D Creator با دوربین جلو بهره مند است.

نظر شما چیست؟ این دستگاه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ویدیوی معرفی جفتشون تا 99% عین هم بود. میتونست برای این یکی یه تیزر دیگه بسازه. اگر ویدیوی پست قبلی رو دیدین، دیگه اینو نگاه نکنید! فقط گوشی توی فیلم تغییر کرد.

سال 2018 دیگه زمان گوشی پلاستیکی زدن نیست، اونم با قطر 1 سانت و 2 میلیمتر.

مدل XZ2 شاید فروش متوسط رو به پایینی رو تجربه کنه ولی شک ندارم این مدل کامپکت فروشش بی نهایت کم خواهد بود. متاسفانه امسال هم فروش سونی خوب نخواهد بود.

ضخامت بیش از 1 ساعت و همچنان دوربین بیرون زده!

Peiman

واقعا کدوم احمق چلاقی اینو طراحی کرده ؟؟؟؟ ضخامت ۱,۲ و دوربین بیرون زده . حتی باتری حجیمی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)