حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داخل هوم پاد (HomePod) چیست؟

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

هوم پاد اپل (Apple HomePod) اسپیکر هوشمند بی سیم قدرت گرفته از سیری است که این روزها تازه به بازار عرضه شده و اگر سری به یوتیوب بزنید ویدئوهای فراوانی از آن خواهید دید. دو روز پیش در ترنجی خواندیم که هوم پاد اپل روی سطوح چوبی لکه به جای می گذارد و پاسخ اپل به چنین مسئله ای، این است: روی سطح دیگری بگذاریدش! یکی ویدیوهای جذاب پس از عرضه محصول آنباکس آن است اما نظرتان چیست که داخل محصول را هم ببینیم؟! پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم داخل هوم پاد (HomePod) چیست؟

همانطور که در ویدیو دیدید، با کالبدشکافی کاملا نابلدانه اما هیجان انگیز رو به رو بودیم. روکش هوم پاد موضوع خیلی مهمی نیست و می توانید آن را حتی جدا کنید! این موضوعی بود که من را شخصا متعجب کرد اما جالب تر اینکه وقتی پنل لمسی بالایی آن را جدا می کنید همچنان کار می کند اما زمانی که از هوم پاد را از وسط به دو نیم کنید دیگر نمی توان انتظار کار کردن آن را داشت!

بیشتر تمرکز وزن روی بخش بالایی بلندگو بود که ووفر آن قرار گرفته است. همچنین هفت توییتر روی بخش پایینی هوم پاد قرار گرفته و صدا کامل خروجی را تشکیل می دهند. جالب اینکه کابل برق هوم پاد از بیرون به راحتی قابل جداکردن نیست اما وقتی به این شکل باز کنید، خیلی راحت از یک سوکت جدا می شود!

به صورت کلی نظر شما درباره بلندگوی هوم پاد اپل چیست؟ به زودی یک ویدیو بررسی از MKBHD را درباره هوم پاد اپل در ترنجی خواهیم دید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی پیچیده بنظر میاد

Peiman

کلا محصولات اپل تعمیر پذیری خوبی ندارند

hamid reza

مردم کرم دارن خب چیکار دارین توش چیه 🙂

Mortazavi

منم تو همین فکر بودم??

hamid reza

با تبر تونسته بشکونه خوشحالی هم میکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)