حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) با مدل SM-T835 لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که اکثر کاربران و طرفداران سامسونگ متمرکز بر یافتن سرنخ هایی در پرچمدار موبایلی سال 2018 این شرکت کره ای یعنی گلکسی اس 9 هستند، شاهد لو رفتن اطلاعاتی درباره تبلتی با مدل SM-T835 هستیم. این تبلت که انتظار می رود گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) باشد در گیکبنچ لو رفته که اطلاعات آن را در ادامه با ترنجی بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بنچمارک گلکسی تب اس 4

بنچمارک گلکسی تب اس 4

همانطور که در بنچمارک بالا می بینید، دستگاهی با اندازه نمایشگر 10.5 اینچ و رزلوشن 2560×1600 پیکسل و مدل SM-T835 مورد تست قرار گرفته است. چیپست تپنده در قلب این دستگاه مستقیما مشخص نیست اما با نگاهی به پردازنده گرافیکی که Adreno 540 است می توان حدس اسنپدراگون 835 را کاملا محتمل دانست. حافظه رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همانند مدل چیپست آن، خیلی پرچمدارطور برای سال 2018 نیست اما طبق تجربه سامسونگ در تولید تبلت های پرچمدار می دانیم که چنین موضوعی کاملا طبیعی و قابل باور است.

در بخش دوربین ها شاهد یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم که این نیز کاملا قابل انتظار است. سیستم عامل اندروید 8 نیز دیگر به جای یک فاکتور خوشحال کننده، تبدیل به یک فاکتور اجباری شده که اگر نبود باید تعجب می کردیم!

به این شکل که پیش می رود فکر می کنم گلکسی تب اس 4 (Galaxy Tab S4) موضوع خیلی جذابی نداشته باشد و این موضوع در ادامه کاهش فروش تبلت‌های سامسونگ سال ۲۰۱۷ می تواند مسبب کاهش بیشتر شود. به صورت کلی با توجه به عدم مانور خاصی روی گلکسی تب اس 3 در سال گذشته و این مشخصات برای گلکسی تب اس 4 می توان اینطور برداشت کرد که سامسونگ بخش تبلت خود را همانند بخش لپتاپ های خود با تمرکز کمتر و صرفا برای حضور نمادین در بازار حفظ کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات چقدر برای تصاحب بازار تبلت ها خوب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چیز قابل توجهی نداره . به نظر من بهترین گزینه برای تبلت آیپد . با اختلاف خیلی زیاد از بقیه بهتره

Mortazavi

تبلت هست و صفحش که سامسونگ تو این زمینه سنگ تموم میزاره
اسنپ۸۳۵ و رم ۴ هم خداییش واسه هر کاری کافیه و قیمت رو نسبت به ۸۴۵ با رم۸ خیلی کمتر می‌کنه
بنظرم با توجه به کاهش فروش تبلت ها سامسونگ سعی کرده قیمتشو پایین بیاره تا بیشتر بفروشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)