حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 20 و پی 20 پلاس در تنا تایید شدند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، هواوی

پی 20 و پی 20 پلاس قرار است تا امسال را تبدیل به سالی بر شکوه برای هواوی کنند و حضور پردازنده کایرین 970 نیز یکی از برگ برنده‌ی این دو دستگاه در بین دیگر گوشی‌های موبایل در سال 2018 خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گرفتن تاییدیه یکی از قدم‌های مهم برای یک شرکت سازنده موبایل، قبل از نهایی کردن محصول خود می‌باشد و هواوی نیز بلاخره تاییدیه تنا را برای دو گوشی پی 20 و پی 20 پلاس گرفته است. با اینکار هم باعث شده است تا یک قدم دیگر به معرفی رسمی این گوشی نزدیک‌تر شویم. صبر طرفداران این کمپانی نیز دیگر واقعا لب‌ریز شده و بعد از شاهکار میت 10 حالا نوبت به پی 20 و پی 20 پلاس رسیده تا امسال، پر قدرت برای هواوی افتخار بیاورند.

جالب هست که بدانید این دو گوشی هنوز با نام مشخصی دیده نشده‌اند و تنا نیز اسم رمز این دو گوشی را EML و CLT قرار داده است و هر دو گوشی مورد نظر ما از تست‌های مورد نیاز برای ورود به بازار چین با موفقیت رد شده‌اند.

البته گوشی دیگری با اسم رمز Anne نیز از تست با موفقیت رد شده است که احتمال می‌دهیم همان پی 20 لایت باشد که قرار است اینبار برخلاف نسل‌های قبل از دوربین دوگانه برخوردار باشد.

هواوی کار خوبی را در پیش گرفته است و موفقیت خوبی را برای خود رقم خواهد زد. کایرین 970 یکی از بهترین پردازنده‌های هواوی خواهد بود که امسال را سالی باشکوه برای هواوی تبدیل می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عکس زند از نسخه پلاس این گوشی لو رفته و به نظرم زشت ترین طراحی ممکن رو داره . بسیار طراحی نا متقارنی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji