حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر لو رفته گلکسی اس 9 درباره دوربین

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، شایعات

چند دقیقه ای پیش بود که سه تیزر ویدیویی رسمی برای گلکسی اس 9 منتشر شد و کاملا متمرکز بر دوربین بودند. مشخصا دوربین گلکسی اس 9 قرار است یکی از مهم ترین موارد موجود در این دستگاه باشد و فاکتور اساسی فروش آن است. این بار یک تیزر لو رفته از گلکسی اس 9 درباره دوربین را از اکانت توییتر @MMDDJ_ برای شما آماده کرده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کیفیت این تیزر بسیار پایین است و دلیل آن احتمالا این باشد که به صورت رسمی هنوز منتشر نشده است. این ویدیو با تغییر دیافراگم چشم و دوربین آغاز می شود و با قطعیت می توان گفت که دوربین گلکسی اس 9 با دیافراگم متغیر عرضه خواهد شد.

پس از آن می بینیم که تمرکز بر روی عکاسی در شرایط نوری چالش برانگیز است، جایی که دوربین گلکسی اس 9 احتمالا همانند نسل های قبلی خود بسیار خوش خواهد درخشید. البته این ویدیو کوتاه فقط متمرکز بر راهنمایی درباره دیافراگم متغیر دوربین نبوده و اشاره مشخصی به 3D Emoji نیز دارد. همانطور که در تصویر زیر می بینید عنوان می شود که اموجی ها دوباره تصور شده اند.

قابلیت 3D Emoji گلکسی اس 9

قابلیت 3D Emoji گلکسی اس 9

تب و تاب لو رفتن ها بالاست و در ادامه نیز مطالبی با همین مضامین در دست انتشار است، با ترنجی همراه باشید و پیش از آن به ما بگویید که این اطلاعات چقدر برای شما اهمیت دارد؟ چقدر روی دوربین موبایل خود متمرکز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

قبلانم گفتم عاشق دیافراگم متغییرم بی شک دوربین اس 9 انقلابی خواهد بود مخصوصا با توجه به اینکه اس 8 دوربینش خیلی تغییری نکرده بود اس 9 قطعا تغییرات قابل توجهی در زمینه دوربین داره پردازنده که اگزینوس 9810 عالیه صفحه نمایشم که همیشه سامسونگ حرفای زیادی داره برای گفتن باتری هم بهتر از اس 8 اسپیکرم که استریوعه فقط یه طراحیه عالی مونده که هنوزم میگم تا معرفی نشده با توجه به کانسپتایی که لو میره رندرا و عکسای لو رفته نباید قضاوت کرد اس 8 بهم ثابت کرد طراحیش خیلی بهتر از چیزایی بود که لو رفته بود

ahmad

چرا فقط رو دوربین مانور میده

Mortazavi

واقعاً بی همتاست
حتی فکرشم لذت بخشه که تو روز با دیافراگم ۲.۴ عکس بگیری و تو شب با دیافراگم ۱.۵ اونم با یه گوشی فسقلی نه یه دوربین گولاخ??

Peiman

اینا فقط یه مهر تایید به شایعه های قبلی

siavash-t

اینکه تقریبا همه چیزش لو رفت که!

Mortazavi

تقریباً نه ،دقیقاً?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)