حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت بزودی نخستین بیلدهای آزمایشی رداستون 5 ویندوز 10 را منتشر می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

بزودی نسخه رسمی ویندوز 10 رد استون 4 عرضه عمومی خواهد شد و طبق رسم سال‌های گذشته مایکروسافت در خصوص ویندوز 10 ، کمی قبل از عرضه عمومی و معرفی نسخه RTM یک نسخه از ویندوز ، عرضه نسخه آزمایشی نسل بعد آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد که ردموندی بزودی آزمایش بیلدهای رداستون 5 را آغاز خواهند کرد.

با ترنجی همراه باشید…

در واقع اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است ، همان تکرار تاریخ است. دقیقا همین روندی که در حال حاضر شاهد آن هستیم سال گذشته نیز رخ داد و مایکروسافت قبل از عرضه عمومی یک نسخه از ویندوز 10 ، نسخه آزمایشی جدیدی را عرضه کرد.

وب‌سایت Buildfeed می‌گوید که مایکروسافت به تازگی موفق شده است که نسخه جدید ویندوز 10 در شاخه رداستون 5 را کامپایل کند و این موضوع می‌تواند اینگونه تفسیر شود که مایکروسافت بزودی انتشار نسخه جدیدی از ویندوز 10 را آغاز خواهد کرد.

مایکروسافت شاخه جدیدی برای عرضه عمومی رد استون 4 ایجاد کرده است و عرضه عمومی رد استون 4 از ماه آینده میلادی به احتمال زیاد آغاز خواهد شد.

مایکروسافت سال گذشته نیز در هنگامی که نسخه کریترز به بلوغ رسیده بود و زمان عرضه آن فرارسیده بود ، این نسخه را به شاخه دیگری از ویندوز اینسایدر انتقال داد و آزمایش نسخه رداستون 4 ویندوز 10 را آغاز کرد. نسخه‌های اولیه ویندوز 10 رداستون 4 در شاخه Skip Ahead رخ داد. طبق تجربه‌ای که ما از سابقه مایکروسافت داریم احتمالا این اتفاق بار دیگر رخ دهد.

اولین بیلد از رداستون 5 با شماره 17600 آغاز می‌شود و احتمالا مثل همان روال قبلی این نسخه نیز در شاخه Skip Ahead عرضه شود. مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص چگونگی عرضه رداستون 5 و امکانات آن ارائه نداده است. باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت برای عرضه این نسخه چه برنامه‌ای در نظر گرفته است. احتمالا در نسخه‌های اولیه رداستون 5 شاهد تغییرات عمده‌ای نخواهیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

با تعرفه های جدید اینترنت دیگه نگران آپدیت شدن لپ تاپم نیستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com