حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی حضور خود را در 7 فروردین تایید کرد

همانطور که می‌دانید قرار بود تا هوآوی در ماه فروردین از سری جدید گوشی‌های پی خود با نام پی 20 رونمایی کند. حال این کمپانی به صورت رسمی این موضوع را تایید کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.چند وقت پیش شایعه شده بود که هوآوی در ماه مارس از سری جدید پی با نام پی 20 یا پی 11 رونمایی می‌کند اما هم اکنون هوآوی این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است.

عکسی از سمت هوآوی با موضوع رونمایی از سری جدید منتشر شده است که به حضور دوربین سه گانه در پشت دستگاه تاکید می‌کند. سه دایره در پس زمینه عکس وجود دارد که نشان می‌دهد باید منتظر رونمایی هوآوی از سری پی 20 با دوربین اصلی سه گانه باشیم. همچنین اگر این موضوع برای شما کافی نیست باید بگوییم که حتی در جمله زیر تصویر، هوآوی از سه O استفاده کرده است و گفته است : See Mooore With AI.

این مراسم در شهر پاریس در کشور فرانسه رُخ خواهد داد و انتظار داریم تا هوآوی از سه گوشی پی 20 لایت ، پی 20 پلاس و نسخه معمولی پی 20 رونمایی کند. البته هنوز مشخص نیست که این سری چه اسمی خواهد داشت ولی بر اساس شایعات اخیر همان پی 20 خواهد بود.

به غیر از دوربین سه گانه یکی دیگر از مشخصات این گوشی به احتمال زیاد پردازنده اختصاصی هوآوی، کایرین 970 است. همچنین شایعه شده است که هر سه مدل پی 20 همانند آیفون ایکس یک حاشیه کوچیک در بالای صفحه خواهند داشت که محل قرار گیری سنسور‌های تلفن همراه و دوربین سلفی می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرج اضافی صرفا برای تبلیغات.
واقعا سه دوربین در پشت گوشی!

Mortazavi

چرا خرج اضافی؟!

باید دید استراتژی ش برای سه دوربین چیه

من خودم دوست داشتم بجای افزایش سنسور دوربین اندازه سنسور بزرگتر و عکسها با کیفیت تر میشد ولی خوب دوربین دوم خیلی هارو راضی کرد شاید سومی هم آپشن های خوبی داشته باشه

hamid reza

یه آیفون ایکس دیگه تو راهه 🙂

Peiman

دوست داشتم هواوی گوشی رو در نمایشگاه mwc معرفی میکرد . البته گوشی های سونی و سامسونگ برای جذاب شدن نمایشگاه امسال کافین

Mortazavi

پارسال شایعه شد که xz1 با دو دو ربین ۱۹ و ۱۰ مگاپیکسلی معرفی میشه که اندازه سنسور هردو ۱/۲.۳ هست و دوربین دوم همراه با اویز و اندازه سنسور غول‌پیکر برای عکاسی شب هست
چقدر این راهکار واسه دوربین دوگانه یا سه گانه خوب هست و کاش هوآوی این کارو بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji