حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی 20 لایت: این‌بار در تصاویر واقعی

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، هواوی

پی 20 لایت، بر خلاف اسمش گوشی قدرتمندی است که امسال قرار است با سری پی 20 هوآوی روانه بازار‌های جهانی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هنوز به صورت کامل معلوم نیست چه اسمی برای این سری هوآوی قرار خواهد گرفت، برخی از شایعات این گوشی و دو گوشی پلاس و مدل معمولی را با نام‌های پی 20 لایت، پی 20 پلاس و پی 20 می‌نامند و برخی دیگر از منابع بجای استفاده از عدد 20، از عدد 11 به عنوان این سری استفاده می‌کنند. البته به احتمال زیاد هوآوی از این سری با عدد 20 رونمایی کند.

همانطور که می‌دانید دو گوشی پلاس و نسخه عادی این سری از دوربین سه گانه برخوردار خواهند بود و اینبار هوآوی برای نسخه لایت، از دوربین دوگانه استفاده کرده است که البته این مورد را در میت 10 لایت دیده بودیم.

تا دیروز تنها تصاویر مفهومی و شایعاتی درمورد هوآوی پی 20 لایت به بیرون درز کرده بود اما اینبار موضوع فرق می‌کند و اینبار تصاویری واقعی از پی 20 لایت به بیرون درز کرده است.

همانند آیفون ایکس، سه نسخه امسال سری پی هوآوی، از حاشیه کوچکی در قسمت بالایی صفحه نمایش خود برخوردار خواهند بود که جای قرار گیری سنسور‌های دستگاه، اسپیکر مکامله و دوربین سلفی خواهد بود.

بنابر گفته شخصی که این تصاویر را تهیه کرده است پی 20 لایت از صفحه نمایش 5.8 اینچی با نسبت تصویر 18:9 برخوردار خواهد بود اما FCC دیروز اعلام کرد که این گوشی صفحه نمایشی 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزولوشن 1080×2880 خواهد داشت. می‌توان احتمال داد که شخص مورد بحث ما یا به نسخه‌ای دست ساز نگاه می‌کرده است یا به احتمال زیاد صفحه نمایش دیده شده توسط این شخص، 18:9 بوده است.

به غیر از این موارد ابعاد خود گوشی نیز 71×148 خواهد بود و ضخامت دستگاه نیز 7.2 میلی‌متر است. بدنه فلزی زیبایی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و خبر خوش این است که پورت تایپ C و جک 3.5 میلی‌متر صدا نیز برای این گوشی قرار دارد که شاید مورد دوم را در دو نسخه دیگر نبینیم.

با توجه به گزارش FCC پی 20 لایت یک باتری 2900 میلی‌آمپری دارد و سنسور اثر انگشت نیز بلاخره جایگاه خود را پیدا کرد و در پشت گوشی قرار دارد. سیستم عامل این دستگاه نسخه 8 اندروید خواهد بود که با نسخه 8 رابط کاربری هوآوی نیز یکی شده است.

هنوز پردازنده مورد استفاده برای این گوشی مشخص نشده است و ممکن است نسخه‌ای بهبود یافته از کایرین 659 را در این دستگاه مشاهده کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

خوشم نیومد اگه طراحیش مثه میت 10 پرو بود و صرفا فقط حاشیه هاشو کمتر میکرد بهتر بود.این طراحی یه کپیه ناشیانه از اپل هستش.طراحی جلو نامتوازن (حاشیه پایین کمتر باید باشه).طراحی پشت گوشی کپی از اپل.برا یه شرکتی مثه هواوی واقعا یه پس رفته.به هر حال امیدوارم نسخه های اصلی بهتر و زیباتر باشن.من واقعا به هواوی امیدوار شده بودم اما با این کارش واقعا ناامید شدم.
منتظر میمونیم معرفی شن تا ببینیم چه خبره.

Peiman

جالب نیست این طراحی . مخصوصا با حاشیه پایین و برآمدگی دوربین

mTAAHAAm

فکر نمی کنم کسی موافق این طراحی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji