حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی می7 (Xiaomi Mi7) منتشر شد؛ شاهد محصول جدید با 8 گیگابایت حافظه رم باشید

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

شرکت چینی Xiaomi در ماه دسامبر اعلام کرد که پرچمدار جدید خود یعنی Mi7 را با پردازنده اسنپدراگون 845 در نمایشگاه MWC امسال معرفی خواهد کرد ولی پس از مدتی شایعاتی از عدم عرضه این گوشی در این نمایشگاه منتشر شد. امروز تصویری از مشخصات محصول جدید شرکت شیائومی منتشر شده که بسیاری از ویژگی‌های آن را نشان داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پس از اعلامیه ماه دسامبر شایعه‌ای مبنی بر جایگزینی تلفن شیائومی Mi Mix 2s منتشر شد ولی به نظر می‌رسد این اسکرین شات جدید از Mi7 است. در تصویر 8 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 4480 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده که نسبت به پرچمدار پیشین این شرکت که دارای حداکثر 6 گیگابایت حافظه رم و باتری 3350 میلی آمپر بوده پیشرفت کرده است.

مشخصات دیگر شامل پردازنده اسنپدراگون 845 که از قبل می‌دانستیم، دوربین دوگانه 16+16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.6 اینچی با وضوح تمام اچ دی پلاس است که در کنار آن‌ها 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. در ادامه شاهد نسخه 8.1.30x رابط کاربری MIUI هستیم که نسخه جدیدی بوده و در تاریخ 30 ژانویه امسال منتشر شده است.
نکته مهم این است که شرکت شیائومی 40 تلفن هوشمند و حتی دستگاه‌های 5 ساله گذشته خود را به نسخه نهم MIUI بروزرسانی کرده است. بنابراین غیر ممکن است می7 با نسخه قبلی این رابط کاربری عرضه شود.
نظر شما درمورد مشخصات جدید تلفن هوشمند آینده شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

نسخه MIUI 9 هستش ترنجی جان ، اون نسخه رام هستش ، اگر با اپدیت های شیائومی اشنا باشین میبنین که توی رام های دولوپر نسخه رام 8 هستش ولی MIUI 9 روش نصب هست اون عدد مربوط به نسخه رام هست نه MIUI

JAVAD

ضمن اینکه اون علامت رعد کنار عدد لوگوی MIUI 9 هستش

Peiman

احتمالا قیمتش هم ۲۵۰ دلارِ???

ولی جدا ۸ گیگابایت لازم نیست

Pouya

اصلا نیس مگه لپتاپه اخه ??

Mortazavi

اولیه یا دومی؟
دومی که خیلی حاشیه داره؟!!!

OMID33

واقعا چینی ها دارن پیشرو میشن چه روی کاغد چه در طراحی و چه در عمل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور