حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 10 و میت 10 پرو بروزرسانی حل مشکل وای فای و دوربین را دریافت کردند

هواوی میت 10 یا بهتر بگوییم سری میت 10 یک موفقیت بزرگ برای هواوی به شمار می‌رود. به تازگی مشکلاتی برای میت 10 به وجود آمده بود که با ارائه یک بروزرسانی، مشکلات حل شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.قلب تپنده میت 10 و میت 10 پرو را پردازنده اختصاصی هواوی یعنی کایرین 970 تشکیل داده است. این پردازنده یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در دنیای موبایل است که با داشتن هوش مصنوعی به صورت سخت افزاری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هرچند هواوی در بخش سخت افزاری قدرتمند عمل می‌کند اما در بخش نرم افزاری کمی دیگر تلاش لازم دارد و نیاز به تغییر ظاهر رابط کاربری خود دارد. به غیر از ظاهر نیاز به تغییرات زیادی در بخش بهینه سازی نیز دارد.

کاربران میت 10 و میت 10 پرو چند وقتی بود که گزارش‌های مختلفی از مشکل دوربین و وای فای دستگاه را به هواوی ارسال می‌کردند و هواوی نیز به تازگی و در بروزرسانی شماره 8.0.0.127 مشکل دوربین و وای فای را حل کرده است.

مشکل دوربین به این صورت بود که وقتی شما قصد باز کردن برنامه دوربین را داشتید مشکلاتی از قبیل سیاهی صفحه برای شما پیش می‌آمد. هواوی با ارائه بروزرسانی این مشکل را حل کرده و حتی ویژگی Beautify نیز حالا بر اساس جنسیت سوژه مورد نظر شما، تنظیمات خودکار را انجام می‌دهد.

دیگر نباید نگرانی از بابت وصل شدن به شبکه‌های وایرلس پنهان داشته باشید و همچنین مشکل بلوتوث دستگاه هنگام همگام شدن با ضبط ماشین نیز حل شده است و بدون مشکل می‌توانید موبایل خود را با ضبط ماشین خود همگام سازید.

همچنین بهینه سازی‌های دیگری در بخش نرم افزاری برای هماهنگی بیشتر برنامه‌های سوم شخص ایجاد شده است و حالا  Navigation Dock در حالت Ultra Power Saving نیز فعال می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هوآوی هر روز داره بزرگتر و بهتر از قبل میشه ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji