حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 رسما عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سه روز قبل در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 برای برخی مناطق به تاخیر افتاد. این خبر در صورتی شنیده می شد که یک ماه پیش شنیدیم آخرین آپدیت آزمایشی اندروید 8 گلکسی اس 8 عرضه شد و این بدان معنا بود که باید به همین زودی ها شاهد عرضه رسمی آپدیت مذکور باشیم. حالا اما خبر خوشی منتشر و می گوید که آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 رسما عرضه شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8

در اسکرین شات ادامه دار بالا (روی تصویر تپ کنید)، می بینیم آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 (مدل SM-G950) به صورت رسمی در آلمان عرضه شده است. این آپدیت رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 (Samsung Experience 9.0) را به گلکسی اس 8 اضافه خواهد کرد و بهبودهای کلی اندروید 8 نیز به این دستگاه خواهد آمد. نسخه این آپدیت SM-G955XXU1CRAP است و وصله امنیتی ماه فوریه را نیز به دستگاه شما خواهد افزود.

آپدیت مذکور به صورت OTA و فعلا برای کاربران آلمان گزارش شده است. شایان ذکر است در موج اول دریافت آپدیت افرادی قرار دارند که آپدیت آزمایشی را قبلا نصب کرده اند و پس از آن ها کاربران عادی آپدیت را دریافت خواهند کرد. اینکه چه زمانی آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 به صورت رسمی برای بازار ایران به صورت OTA عرضه شود هنوز مشخص نیست اما به لطف اندروید بودن دستگاه، شما می توانید رام منطقه دیگری را دانلود کرده و روی دستگاه خود اعمال کنید! البته از یاد نبرید اگر دستگاه شما اندروید نمی بود چنین تاخیری در آپدیت معنا نمی داشت، دقیقا مثل آپدیت های iOS.

نظر شما چیست؟ سامسونگ در زمینه عرضه آپدیت اندروید 8 خوب عمل کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

من به شخصه و فکر کنم اکثر کاربران موبایل دوست دارن یک اپدیت کامل و بدون باگ تا جایی که لازم باشه دریافت کنن و فرضا ۱ماه اپدیت دیرتر اما بدون باگ و همراه با امکانات بیشتر فکر کنم بیشتر به مذاق کاربرا باشه تا اینکه یه اپدیت سریع بدن اما ۵تا دیگم اپدیت بدن برای رفع باگ ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)