حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 20 لایت با صفحه نمایش کشیده 19:9 در FCC تاییدیه گرفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

شایعات زیادی درمورد هواوی پی 20 به بیرون آمده است اما ظاهرا دیگر نوبت، نوبت نسخه لایت این سری است که اینبار توسط FCC تاییدیه گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.دیگر صفحه نمایش‌های 18:9 و حالا 19:9 مخصوص گوشی‌های پرچمدار نیست و حتی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز از این نسبت تصویر برخوردار هستند.

هواوی پی 20 لایت یکی از گوشی‌هایی است که امسال هواوی در کنار دو تلفن پی 20 و پی 20 پلاس رونمایی خواهد کرد و ظاهرا از همین اول کار، شاهکار کرده است.

FCC مدل لایت سری پی 20 را تایید کرده است و جالب است بدانید که این گوشی صفحه نمایشی 19:9 با یک حاشیه خیلی باریک در قسمت بالایی خود دارد. این نسبت تصویر رزولوشن 1080×2280 پیکسل را به ارمغان آورده است که برای یک گوشی میان‌رده عالی است.

اطلاعات دیگری مثل طول و عرض گوشی نیز از سمت FCC منتشر شده است که نشان می‌دهد پی 20 لایت از 14 سانتی متر طول و 7 سانتی متر عرض برخوردار است.

پشت دستگاه بر خلاف دو مدل دیگر، یک دوبین دوگانه خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی درباره رزولوشن دوربین این دستگاه منتشر نشده است و جالب است که بدانید سنسور اثر انگشت نه تنها در پشت بلکه در جلوی گوشی نیز قرار ندارد. بنابراین ممکن است هواوی همانند Vivo از  سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کرده باشد.

Fcc همچنین ظرفیت باتری این دستگاه را نیز اعلام کرده است. باید انتظار یک باتری 2900 میلی آمپری از پی 20 لایت داشته باشید که به همراه یک آداپتور 9 ولتی @ 2 آمپری در جعبه قرار خواهد داشت.

اگر این نسخه لایت باشد، به نظر شما نسخه‌های اصلی یعنی پی 20 و پی 20 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

امیدوارم با قیمت مناسب بیاد.و اندازه صفحه ش هم بیشتر از ۵.۷ نباشه. اگه تو mwc معرفی بشه واقعا عالی میشه

abolfazlbt

الان اندازه های ایفون ۱۰ رو نگا کردم اونم ۷ و ۱۴ سانتی هستش احتمالا زیاد یا ۵.۷ اینچی هست یا ۵.۸

Peiman

درسته رزولوشن برای یه میان رده خیلی خوبه اما باید قیمتش هم در حد میان رده باشه

abolfazlbt

تصاویر ۳ بعدیش هم لو رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji