حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه وان پلاس ایکس 2 (Oneplus X2) رسما توسط موسس وان پلاس رد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دیروز خبر جذابی درباره جانشین وان پلاس ایکس یعنی وان پلاس ایکس 2 (Oneplus X2) شنیدیم و خبر جذابی بود. می دانیم که وان پلاس مدل های زیادی تولید نمی کند و اکثر محصولات آن در رده پرچمدار است. وان پلاس ایکس تنها میان رده شرکت وان پلاس بود و استقبال نه چندان گسترده ای از آن شد. حالا در پاسخ شایعه ان پلاس ایکس 2 (Oneplus X2) شاهد جوابی قاطع از موسس وان پلاس هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

وان پلاس ایکس 2

وان پلاس ایکس 2

کارل پی موسس وان پلاس امروز در توییتی که تصویر آن را می بینید، کاملا شایعات مربوط به وان پلاس ایکس 2 (Oneplus X2) را رد می کند. وی همچنین کمی دلخور (!) به نظر می رسد و از خبرهای دروغین ناخرسند است. به عقیده وی خبرهای دروغین بزرگترین تهدید برای تمدن بشری است و اون می خواهد که همه سهم خود را در متوقف کردن چنین موضوعی داشته باشیم.

حال که شایعات مربوط به وان پلاس ایکس 2 (OnePlus X2) کاملا رد شد اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار پیرامون محصولات وان پلاس هستید باید بگویم که شاید تمرکز را روی وان پلاس 6 (Oneplus 6) بگذارید بهتر باشد! این دستگاه اواسط ماه آینده میلادی یعنی جایی اواخر اسفند یا اوایل فرودین رونمایی رسمی خواهد شد.

نظر شما درباره این شایعات و رد شایعات چیست؟ دوست داشتید وان پلاس ایکس 2  واقعیت داشته باشد؟ چقدر به این برند علاقه مند هستید و آیا فکر خرید محصولی از آن را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)