حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه : تغییر نام سری اس سامسونگ به گلکسی ایکس (Galaxy X) از سال ۲۰۱۹

احتمال زیاد با عنوان خبر به یاد گوشی لو رفته تاشوی سامسونگی که نام ایکس داشت افتاده اید ٬ اما گلکسی اس چه ربطی به گلکسی ایکس دارد؟ با ترنجی همراه باشید.

با شنیدن نام گلکسی ایکس تنها چیزی که در ذهن افراد تداعی می شود گوشی هوشمند تاشویی است که عکس های آن منتشر شده بود و همه منتظر عرضه آن بودند.اما بعد ها معلوم شد که تنها یک گوشی آزمایشی برای آموزش به کارمندان در کره جنوبی بوده است.ولی آیا این به این معنی است که شاهد گوشی هوشمندی با نام گلکسی ایکس نخواهیم بود؟ مثل اینکه نه ٬ شاهد خواهیم بود.

پرچمداران سری اس (Galaxy S) سامسونگ شاید از سال ۲۰۱۹ گلکسی ایکس (Galaxy X) نامیده شوند

بر اساس گزارشی که توسط GizChina منتشر شده است ٬ که منبع نسبتا معتبری در این گونه موارد محسوب می شود ٬ سامسونگ قصد دارد نام سری اس که پرچمدارانش را طی سالیان تحت این نام عرضه کرده است را به ایکس تغییر داده و بر این اساس از سال دیگر شاهد عرضه گلکسی ایکس (Galaxy X) به بازار خواهیم بود.البته همانطور که گفتیم تنها شایعه ای پیرامون این مورد منتشر شده و نمی توان در مورد درستی آن هنوز صحبتی کرد.

بر اساس منبع خبر ٬ گلکسی ایکس (Galaxy X) نام جدید سری اس و پرچمداران سامسونگ از سال ۲۰۱۹ خواهد بود. همانطور که میدانید تنها چند ماه بیشتر از یکسال تا عرضه گلکسی اس ۱۰ فاصله داریم و نام گلکسی ایکس خیلی منطقی تر از نامی مانند گلکسی اس ۱۰ است. شاید بتوان بزرگترین دلیل برای این تغییر نام را نوعی چشم و هم چشمی با آیفون ایکس اپل دانست که البته با وجود اینکه نتوانست آنطور که اپل انتظار داشت ظاهر شود اما مسلما گام مهمی را برای آینده آیفون ها برداشته است. دلیل دیگری که می تواند این تغییر نام را توجیه کند، منطقی تر بودن نام گلکسی ایکس ( Galaxy X ) به نسبت گلکسی اس ایکس و یا گلکسی اس ۱۰ است که پیش تر آن را ذکر کردم. نام ایکس با نام نوت نیز جورتر است و سامسونگ نیاز به تغییر نام سری نوت نخواهد داشت.

شایعات شاخ و دم ندارند و برای فردی که آن را بر سر زبان ها انداخته کنتور نمی اندازند!

البته باز هم می گویم که این خبر تنها یک شایعه بوده و راست و دروغ آن هنوز معلوم نیست.پس در سخنان خود چندان با اطمینان در مورد تغییر نام سری اس صحبت نکنید که هنوز نمی توان در مورد درستی آن صحبت کرد. اما چیزی که مسلم است عرضه نسل پیش روی سری اس با نام گلکسی اس ۹ است و فاصله چندانی تا معرفی آن نیز نداریم. اما با این وجود، اگر سامسونگ در پی تغییر نام سری اس باشد، از هم اکنون در پشت درهای بسته باید در مورد آن بحث و گفتگو شود و درست بودن این شایعه نیز چندان دور از ذهن نیست، چرا که می تواند توسط یکی از افراد شرکت کننده در بحث ها منتشر شده باشد. یا به قول معروف، تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!

اگر این خبر صحت داشته باشد، نظر شما در مورد این تغییر نام چیست؟ به نظر شما این تغییر نام منطقی است و یا اتفاق خواهد افتاد یا آنکه تنها شایعه ای است که دهان به دهان چرخیده و به رسانه ها راه پیدا کرده است؟ نظر خودتان را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر بنا به تغییر نام از S به X باشد، باید قطعا شاید تغییرات بسیار زیاد و متفاوت و جذابی باشیم. چون همون طور که اپل از پسوند X استفاده کرد، شاهد بودیم که تغییرات بسیاری را شامل شد. البته شایعاتی به گوش رسید در خصوص اینکه ممکن است اپل دیگر سری ایکس را ادامه ندهد و آیفون X2 را نسازد.

Peiman

احتمالش هست . از اونجایی که سامسونگ هر دو سال یکبار برای سری اس تغییرات گسترده میده پس برای اس ۱۰ باید منتظر تغییرات زیادی باشیم . شاید این تغییرات شامل اسم گوشی هم باشه

amir shar

ایکس که قرار بود سری خمیده باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)