حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش قیمت سرفیس بوک 2 و لپتاپ سرفیس بین 200 تا 300 دلار به ازای کاهش مشخصات سخت افزار

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت خیلی بی سر و صدا اقدام به تغییر حداقل مشخصات سخت افزاری سرفیس بوک 2 و لپتاپ سرفیس کرده و در نتیجه آن ارزان شدن نسخه های پایه این دو محصول است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کاهش قیمت سرفیس بوک 2 و لپتاپ سرفیس بین 200 تا 300 دلار به ازای کاهش مشخصات سخت افزار بیشتر صحبت کنیم.

لپتاپ سرفیس

لپتاپ سرفیس

با لپتاپ سرفیس آغاز می کنیم. مدل پایه لپتاپ سرفیس به مشخصات چیپست اینتل Core M3 با پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 615 و حافظه رم و داخلی به ترتیب 4 و 128 گیگابایت مجهز می شود که این ها سبب کاهش قیمت 200 دلاری از 999 دلار به 799 دلار است. تا پیش از این حداقل مشخصات سرفیس لپتاپ با پردازنده قوی تر Core i5 آغاز می شد.

سرفیس بوک 2

سرفیس بوک 2

سرفیس بوک 2 برای مدل ارزان تر 13.5 اینچی با چیپست Core i5، هشت گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد که کاهش قیمت 300 دلاری را شاهد خواهد بود. این مدل با قیمت 1199 دلار عرضه خواهد شد و این در حالی است که حافظه 256 گیگابایتی آن با قیمت 1399 دلار به فروش می رسید.

محصولات سرفیس بدون شک از کیفیت و کارایی بالایی بهره می برند اما عموما قیمت آن ها گران ارزیابی می شود. بله، سرفیس ها گران هستند چون محصولاتی توسط مایکروسافت طراحی و تولید شده که تا کنون نظیر نداشته اند و کاملا یکتا با مکانیسم منحصر به فرد خود هستند که طبیعتا هزینه های تحقیق و توسعه فراوانی را در برداشته است. حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا با ارزان کردن محصولات خود بتواند نقش پررنگ تری در بازار برای مصرف کننده ها داشته باشد. با کم شدن حافظه یا انتخاب پردازنده پایین تر برای قیمت کمتر همچنان موضوع “ارزش” در میان است اما اگر می خواهید “سرفیس” داشته باشید و کمی از نظر هزینه ها در تنگا هستید، این اتفاق باید برای شما خوشحال کننده باشد!

نظر شما چیست؟ وسوسه به خرید شدید؟ نگاه تان به محصولات سرفیس مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

نمیخواین نمره ۸۲ الجی وی ۳۰ و نمره ۸۹ اس ۷ اج دگزو رو پوشش بدین؟

Peiman

با این وضعیت دلار برای ما چندان تفاوتی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)