حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 آنر 9 (Honor 9) و آنر 8 پرو رسما عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، هواوی

هوآوی آنر 9 (honor 9) را که می توان نمونه آنری هوآوی پی ۱۰ دانست و با مشخصات خوبی ارائه شده است اولین خبر خوش خود را برای کاربران شجاعی که آن را خریده اند، به همراه دارد. آپدیت اندروید 8 آنر 9 و آنر 8 پرو رسما عرضه شده است و کاربران می توانند آن را دانلود کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری در این زمینه بخوانیم.

رابط کاربری جدید هوآوی یعنی EMUI 8.0 همراه با آپدیت اندروید 8 آنر 9 ارائه خواهد شد و این خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه خواهد بود. این رابط کاربری در جهت بهینه شدن بیشتر دستگاه شخصی سازی شده است اما تغییرات بزرگی را به تنهایی ارائه نخواهد کرد.  بیشترین تغییری که هوآوی آنر 9 و آنر 8 پرو پس از دریافت این به روز رسانی خواهند داشت مشخصا به پیشرفت های اندروید 8 از جمله قابلیت تصویر در تصویر، نقطه نوتیفیکیشن روی آیکون، مدیریت بهتر پر کردن جای خالی هوشمند و مصرف بهینه تر منابع خواهد بود.

در حال حاضر آپدیت اندروید 8 آنر 9 و آنر 8 پرو در بریتانیا آماده دریافت است و انتظار می رود که به زودی برای بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

شما کدام از یک از این دو مدل را دارید؟ اگر آپدیت اندروید 8 برای شما عرضه شد با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید! نظر شما درباره عملکرد هوآوی و زیربرند آنر برای عرضه آپدیت اندروید 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم هرچه زودتر برای گوشی منم بیاد?

Mehrdad89

ببخشید شنیدم این اپدیت برای میت 8 ام تایید شده و میت 8 ام اندروید 8 رو میگیره . درسته این خبر ؟

Mehrdad89

داخل سایت xda نوشته بودند حدودا یک هفته پیش…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)