حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایی از نمایشگر اج گلکسی اس 9 نشان می دهد که نباید نگران حاشیه زیاد شایعه قبلی بود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز گلکسی اس 9 را در کنار گلکسی اس 9 پلاس دیدیم. در این رندر که از صفحه Evleaks منتشر شده و نمی توانستیم خرده زیادی به آن بگیریم یک مورد خیلی مشخص بود که نباید درست باشد و آن حاشیه های کناری نمایشگر اج گلکسی اس 9 بود. حالا با توجه به بازخوردهای فراوانی که به ایوان بلاس داده اند وی تصویری جدید اما دورباره کراپ شده از نمای کناری نمایشگر اج گلکسی اس 9 منتشر کرده که تمام نگرانی های عجیب را می شورد و می برد (!) در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر اج گلکسی اس 9

نمایشگر اج گلکسی اس 9

در توییت جدید ایوان بلاس که تصویر آن را در اسکرین شات بالا می بینید، وی به شکل مشخص با انتشار تصویر اصلی مطلب تاکید کرده که حاشیه های کناری نمایشگر گلکسی اس 9 به آن شکلی که در توییت قبلی منتشر کرده نخواهد بود. آنطور که مشخص است که اگر حاشیه های کناری نمایشگر گلکسی اس 9 کمتر از گلکسی اس 8 نباشد، بیشتر از آن نیز نیست. البته با توجه به اج بودن نمایشگرهای پرچمداران سامسونگ می توان گفت حاشیه های کناری در نمایی رو به رویی تقریبا صفر به دید می آید.

تا اینجا می دانیم که ابعاد نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خواهند بود که شاید البته مدل پلاس گلکسی اس 9 پلاس 0.1 اینچ بزرگتر باشد.

نظر شما درباره شایعات گلکسی اس 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینمباشه بازم خوب نیس که.من اس8 داشتم و تجربه صفحه نمایش خمیده رو دارم و معتقدم اصلا به درد نمیخوره که هیچ ، باعث مشکلاتی میشه در کل طرفداره نسخه فلت گوشی ها هستم یا گوشی هایی با صفحه نمایش 2.5 d

Peiman

اینکه بازم همونه .

Faraz

اتفاقا من عاشق صفحه نمایش خمیده سامسونگ هستم وقتی فیلم میبینی عاشق اینجور صفحه نمایش میشه آدم تو صفحه نمایش یجورایی غرق میشم خیلی با حاله یه حس خاصیه….ولی تنها بدیش اینه که بیفته میشکنه !!!

Mortazavi

ای کاش سامسونگ مدل فلت رو حذف نمی کرد تا سلیقه همه رو پوشش بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)