حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهبود و ارتقا عملکرد دوربین در آپدیت جدید هواوی پی ۹ (Huawei P9)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

هنوز به صورت مشخص معلوم نیست که آیا هواوی پی ۹ (Huawei P9) به اندروید ۸ ارتقا پیدا می‌کند یا خیر اما بسیار خوشحالیم که هواوی پشتیبانی این دستگاه را هنوز ادامه داده است. به تازگی آپدیتی برای این دستگاه عرضه شده که باعث بهبود و ارتقا عملکرد دوربین شده است. در ادامه همراه باشید.

آپدیت جدید عرضه شده به صورت سراسری برای مدل‌های جهانی، چند قابلیت جدید را برای دستگاه به ارمغان آورده است. یکی از مشخص‌ترین و بهترین قابلیت‌های اضافه شده به دوربین این دستگاه بحث جستجو تصاویر بر اساس کلمات کلیدی، موقعیت، تاریخ و نام تصاویر است.

از دیگر تغییرات می‌توان به این مورد اشاره کرد که در هواوی پی ۹ می‌توانید تصاویر dynamic photos را در حالت Standard mode داشته باشید. به این صورت می‌توانید تصاویری با رنج رنگی بهتری را ثبت کنید و راحت‌تر تغییرات و یا ادیت‌هایی را بر روی آن انجام دهید. البته این مورد را هم اشاره کنم که در گالری خلاصه‌ای به صورت اتوماتیک برای هر آلبوم ساخته می‌شود.

یک قابلیت دیگر به خود سیستم دستگاه اضافه شده است که به شما این اجازه را می‌دهد که از ساعت ۲ نصفه شب تا ۴ صبح اگر آپدیتی دریافت شده بود، به صورت اتومایتک و در صورت عدم استفاده از دستگاه نصب شود به این صورت زمانی که شما از خواب بلند می‌شوید، دستگاه تمامی فعالیت‌های سیتمی خودش را انجام داده است.

در بخش دوربین شاهد یک تغییر دیگر هم هستیم که تصاویر سلفی شفاف‌تر و بهتر ثبت می‌شوند. آیا شما این آپدیت را دریافت کرده‌اید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فک کنم اپل تنها کمپانی باشه که با آپدیت کیفیت دوربین ارتقا نمیده . یعنی تا سال آینده نیازی نمیبینه که اینکارو کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....